Koncept po mnenju avtorja združuje ključne elemente originala in pooseblja bohemski način življenja.
Škoda Felicia je ime, ki ga večina ljudi povezuje s kombi limuzino iz 90. let in hkrati zadnjim modelom znamke, ki ga je Škoda razvila pred prihodom novega lastnika, nemškega koncerna Volkswagen. Le največji poznavalci znamke, ali pa vsaj tisti nekoliko starejši, pa se bodo spomnili tudi precej bolj elegantne limuzine z istim imenom, ki je nastala pred več kot šestimi desetletji. Leta 1959 je nato na njeni osnovi nastal tudi štirisedežni kabriolet.
V petih letih so v Škodini tovarni v mestu Mlada Boleslav izdelali le 14.863 vozil, zaradi česar gre danes za izredno redek avtomobil, ki pa po drugi strani velja tudi za precej cenjeno klasiko. Tako nam je recimo uspelo na največji evropski strani za avtomobilske male oglase najti na prodaj zgolj en primerek, za katerega lastnik želi 25.600 evrov. Večina vozil, približno dve tretjini je sicer kupce našla izven nekdanje Češkoslovaške.
Sicer pa je Felicia z odprto streho, ki je lani praznovala 60. rojstni dan, kar nekaj oblikovalskih elementov povzela tudi po tedaj popularnih velikih ameriških kabrioletih in kupejih (večinoma znamke Cadillac), med katerimi so najbolj opazna krilca v zadnjih, za katera se je Škodin oblikovalec, Francoz Martin Leprince odločili tudi pri izdelavi skic sodobne interpretacije avtomobila, ki je nastajal med letoma 1959 in 1965.
Leprince je svoj koncept poimenoval Bohe Vita, s čimer je znani rek 'La Dolce Vita' prilagodil češkemu in bohemskemu življenjskemu slogu. Ob tem dodaja, da se je za moderno interpretacijo odločil iz preprostega razloga, saj ti avtomobili voznikom in okolico hkrati razkrivajo zunanjost in notranjost, ki je tudi pri moderni reinkarnaciji še vedno ostala izrazito minimalistična.