Še ena Lancia Delta! A tokrat gre za nekoliko drugačno predelavo

Ali so električne predelave legendarnih klasik, kot je Lancia Delta Integrale Evoluzione, bogoskrunstvo? Pri francoskem podjetju GCK Exclusiv-e menijo, da vse prej kot to.

Še ena Lancia Delta! A tokrat gre za nekoliko drugačno predelavo (foto: GCK Exclusive-e) GCK Exclusive-e
26. 10. 2021

Lancio enostavno moraš imeti rad. Zato je bila nedavna vest, da bo njena ponovna oživitev pospremljena tudi z novo Delto, lahko le dobra. Kombilimuzina se vrača leta 2026 - z električnim pogonom! To so pri Stellantisu že potrdili, ni pa še znano, ali bomo dočakali tudi preporod zmogljive različice Integrale. Te v zadnji generaciji, ko je bila Delta osredotočena predvsem na udobje in prostornost, ni bilo.

No ja, medtem so po svoje Italijane prehiteli pri GCK Exclusiv-e. Francoskem podjetju, ki se ukvarja z električnimi predelavami ikoničnih avtomobilov. Predstavili so namreč Lancio Delto Evo-e - projekt predelave 47 primerkov legendarne Delte HF Integrale Evoluzione, ki jim bodo namenili električni pogonski sklop. Verjamem, da je sedaj marsikdo med vami stisnil zobe, a električne restopredelave so v zadnjem času precej priljubljene.

Enajst primerkov bodo pripravili v posebni različici Rallye - z belo barvo karoserije, posebnimi lahkimi sedeži in hitrejšo ročico menjalnika. Ja, ta električna Delta ohranja petstopenjski ročni menjalnik, kar je med električnimi avtomobili precejšnja redkost.

Teža pomembnejša od dosega

Električni pogon ni izjemno zmogljiv, je pa blizu izvirnemu prisilno polnjenemu dvolitrskemu štirivaljniku. Za krajša pospeševanja zmore 200 KM (143 kW) in 350 Nm navora, sicer pa 122 KM (90 kW) in 200 Nm navora. Tudi baterija je precej omejene zmogljivosti 29 kWh, kar zadošča za 200 km dosega. A slednji pri takšnem avtomobilu seveda ni ključnega pomena, pomembneje je bilo predvsem omejiti dodatno težo. Pri 1.440 kg je GCK-jeva predelava od izvirnika težja 100 kg, do 100 km/h pa pospeši v 6,6 sekundah. Štirivaljnik je sicer zmogel 210 “konj” in 300 Nm največjega navora. Za pojemke skrbi zmogljiv zavorni paket s sistemom ABS. Na voljo pa je tudi dirkaški paket s hlajenimi diski, mehansko nastavljivimi blažilci in izboljšanim menjalnikom.

Podoba ostaja večinoma enaka

Oblika spoštuje izvirnik. Giugiarov izdelek z značilnimi škatlastimi blatniki ostaja po tridesetih letih še kako zanimiv. Zaradi drugačnih potreb hlajenja so namestili le nekaj novih zračnikov, vstavili oranžne poudarke, nekatere dele pa nadomestili z enakimi, narejenimi iz ogljikovih vlaken. Nove so tudi luči, ki so prav tako enake izvirnim. Notranjost so obnovili in poskrbeli za udobje - zanesljivo ogrevanje, novo ozvočenje z ojačevalcem in kamero za vzvratno vožnjo. Prevladuje alkantara, v katero so oblečeni tudi Recarovi sedeži s šivi v kontrastni oranžni barvi.