Se še spomnite modela 190 E 2.5-16 EVO II? No, zvezda zlatih let DTM-a in najstniških plakatov z začetka devetdesetih let bo spet oživela. In še boljši bo ...
Več kot to za zdaj pri podjetju HWA niso razkrili, jasno je le, da bodo izdelali 100 primerkov, ki bodo na voljo nekje v letu 2025. Kultni športnik, ki ga je v originalu poganjal najprej 2,3- potem pa 2,5-litrski štirivaljnik in so ga obdelali znani tunerji iz Coswortha, je v svoji zadnji verziji - imenovala se je prav 190 E 2.5-16v EVO II - zmogel že 173 kW (235 KM).
Vrtoglave cene originala, restomod pa še višje
Ob tem so mu pripravili radikalen aerodinamični paket z razširitvami blatnikov, velikim zadnjim krilom ... izdelali pa so le 500 primerkov med letoma 1990 in 1991 (za homologacijske namene). In zato je to tudi najbolj iskan in redek model - hkrati tudi najdražji. Vsaj kakšnih 300 tisočakov je treba pripraviti, če slučajno najdete kak primerek, ki je naprodaj.
Bolje ohranjenim pa se cena zlahka povzpne tudi na več kot 400.000 evrov. In v tej luči se tudi astronomska cena 714.000 evrov (brez dajatev), kolikor bodo za svoj restomod model zahtevali pri podjetju HWA AG, niti ne zdi tako dramatična.
HWA in AMG - kaj imata skupnega?
Morda še nekaj ozadja - če se vam zdita imeni HWA in Mercedes-Benz povezani, potem imate delno tudi prav. HWA so začetnice ustanovitelja Hansa Wernerja Aufrechta, ki je pred tem s svojim partnerjem (Erhard Melcher - tod M, G pa za kraj - Grosspach) že leta 1967 ustanovil zdaj mnogo bolj znani AMG. Zaradi uspešnega tuninga in športnih uspehov, ki so prišli predvsem z znamko Mercedes-Benz, je slednji začel postopoma vlagati v AMG in ga lastniško prevzemati. Od leta 2005 je AMG povsem v lasti Mercedesa in se imenuje Mercedes-AMG. Aufrecht pa je že leta 1989 ustanovil HWA, ki je za Daimler AG prevzel športne aktivnosti kot so prvenstvo ITC, GT (GT1) ... (pa tudi skupen razvoj nekaterih modelov).
Restomod bo le - HWA EVO
Pri podjetju HWA pravijo, da bodo kultni model, s katerim je Klaus Ludwig leta 1992 osvojil prvenstvo DTM in se bo zdaj seveda imenoval le HWA EVO (brez Mercedesovih oznak), razvili sami in da bodo seveda tako podvozje kot motor aerodinamika ... na najsodobnejši ravni. Več podrobnosti o tehniki in motorju pa še niso izdali.
Preberite še: S Škodo Fabio v bazen (VIDEO)
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Tilen Artač