Manjši brat razreda S bo luč sveta uzrl jutri, neuradno pa prinaša kar nekaj sprememb, predvsem na področju pogona.
Še en dan nas loči do predstavitve nove generacije Mercedesove najmanjše 'klasične' limuzine razreda C, kar posledično pomeni, da je na splet pricurljalo kar nekaj podrobnosti o novem modelu. Nenazadnje po Nemčiji že lep čas krožijo tudi povsem zamaskirani prototipi (fotografija enega izmed njih je prišla tudi v naš poštni nabiralnik), delno pa ga je v svojem današnjem napovedniku na socialnem omrežju Twitter razkril tudi Mercedes-Benz. Kaj je torej doslej že znanega?
Sodeč po napovedniku oblika novinca ne bo revolucionarno drugačna kot pri odhajajoči generaciji. Sprednji del bo, kot se zdi po do sedaj videnem, oblikovan nekoliko bolj agresivno, zadnji pa naj bi se po neuradnih podatkih zgledoval po tistemu iz razreda S – pa tudi preostalih novejših modelih znamke, za katere je značilna trikotna oblika zadnjih luči. Ob pogledu na prototip je sicer jasno, da je avtomobil v dolžino pridobil nekaj dodatnih centimetrov.
Le še štirje valji?
Po vzoru največjega modela naj bi bila zasnovana tudi notranjost avtomobila, še posebej armaturna plošča. Ta naj bi bila namreč očiščena večjega dela stikal in klasičnega vmesnika klimatske naprave, poslovil pa se bo tudi dodaten zaslon infozabavnega sistema MBUX zadnje generacije, nameščen ob zaslon instrumentne plošče. Namesto tega bo avtomobil opremljen z večjim centralnim zaslonom, nameščenim na sredinski greben, po največjem bratu pa bo povzeta tudi oblika armaturne plošče, navidezno izdelana iz enega dela.
Tune in to tomorrow's digital world premiere of the new #MercedesBenz #CClass and see how the model combines sportiness and comfort with efficiency, emotion and intelligence.
— Mercedes-Benz Press (@MB_Press) February 22, 2021
Tuesday, February 23rd, 2021 at 2:00 p.m. (CET) on Mercedes me media: https://t.co/Qi4y8zNDMn pic.twitter.com/E3nQ31iNma
Ob dejstvu, da bo novi razred C po poročanju ameriškega portala Car and Driver obdržal pogon na zadnji kolesni par se zdi, da bo na področju pogona še največ novosti pod motornim pokrovom. Kot je že lep čas jasno, Mercedes-Benz velja za eno izmed gonilnih sil na področju hibridizacije in elektrifikacije svojih avtomobilov, po poročanju omenjene spletne strani in glavnega inženirja za razvoj omenjenega modela, pa naj bi bil novi razred C poslej opremljen le še s štirivaljnimi motorji in devetstopenjskim samodejnimi menjalniki. Ob tem naj bi bili vsi pogonski sklopi hibridizirani, kar velja tudi za različico C63 AMG, ki kljub temu ostaja v ponudbi, ponujala pa naj bi okrog 500 'konjev' moči.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?