Četrti Supervan je daleč najmočnejši v zgodovini, pa tudi najbolj ekstremno oblikovan.
Ford je v svetu avtomobilskega športa dodobra uveljavljen igralce, pa tudi v segmentu športnih avtomobilov je v minulega več kot pol stoletja z modeli kot sta GT(40) in Mustang pustil neizbrisen pečat. Hkrati pa lahko ameriško znamko štejemo tudi kot ustanoviteljico segmenta superšportnih dostavnikov – pa čeprav v resnici niso naredili niti enega, namenjenega serijski proizvodnji. Vselej je šlo namreč za prototipe in tako je tudi z zadnjim, o katerem smo pred kratkim že pisali.
Preberite še: Ford obuja legendarno idejo o superzmogljivem kombiju
Predstavil se je namreč na nedavnem Festivalu hitrosti v britanskem Goodwoodu, gre pa za dostavnik, narejen po zgledu električnega koncepta E-Transit Custom, ki je svojo premiero doživel pred mesecem in pol. Seveda pa slednji navzven ne bo tako atraktiven kot SuperVan (ki je opremljen s številnimi aerodinamičnimi dodatki in je brez pravega prostora za shranjevanje tovora), predvsem pa ne bo opremljen s tako zmogljivim električnim pogonskim sklopom.
Najnovejšega Supervana namreč poganjajo štirje elektromotorji (po eden na vsakem kolesu) s skupno močjo kar 2.000 'konjev' ali 1.471 kilovatov. To pa je nenazadnje dovolj za pospeške do 100 kilometrov na uro v manj kot dveh sekundah. Z elektriko se sicer četverica elektromotorjev napaja iz baterijskega sklopa s kapaciteto 50 kilovatnih ur.
V notranjosti SuperVan prinaša polno varnostno kletko, opremljen pa je tudi z infozabavnim sistemom, povzetem po Mustangu Mach-E. Ta med drugim služi tudi nastavitvam voznih programov. Teh je na razpolago pet in sicer: Road, Track, Drag, Drift in pa Rally. Slednji hitremu dostavniku omogoča, da se poda tudi na reli progo, sestavljeno iz asfalta in makadama. Kako se je športni kombi obnesel v Goodwoodu pa si lahko ogledate v spodnjem video predvajalniku.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"