Najprestižnejše ameriške limuzine se poslavljajo

14. 10. 2020 | Jure Šujica
Deli

Vse večja priljubljenost križancev je terjala novo žrtev.

Znamka Lincoln velja za verjetno najbolj znano med ameriškimi, vsaj na področju prestižnih limuzin. Nenazadnje so limuzine znamke, ki sicer spada pod okrilje koncerna Ford, že skoraj stoletje edina uradna vozila za prevoz ameriških predsednikov, z eno izmed njih, poimenovano The Beast, Zver, pa naokoli prevažajo tudi aktualnega predsednika, Donalda Trumpa. A je ta status nekoč morda pomagal pri prodaji limuzin tudi splošni javnosti, pa je zanimanje zanje v zadnjem obdobju močno zamrlo.

Pri Fordu so tako že pred časom ukinili proizvodnjo vseh limuzin, namenjenih evropskemu trgu, po podatkih spletne strani Ford Authority pa je sedaj tik pred koncem tudi proizvodnja enega izmed vozil z najdaljšo proizvodno dobo, Lincoln Continental. Proizvodnja naj bi se po 81 letih in nekaj vmesnih prekinitvah zaključila že konec tega meseca, s tem pa se bo poslovila tudi zadnja limuzina leta 1917 ustanovljene znamke.

Morda le začasen konec?

Nove generacije pa, kot vse kaže, vsaj še lep čas ne bo. Kot je za omenjeno spletno stran pojasnil Kumar Galhotra, Fordov podpredsednik, za prestižne limuzine zanimanje velja le še na Kitajskem, kjer pa bodo, tako kot na domačih tleh v prihodnje stranke vabili le še s križanci in športnimi terenci. Pred Continentalom so sicer letos pri Lincolnu že ukinili proizvodnjo njegovega mlajšega brata, modela MKZ.

Čeprav Continental odhaja v pokoj, pa to še ne pomeni, da bo tam ostal za vedno Galhorta je namreč v istem intervjuju dejal, da bodo tudi v prihodnje spremljali dogajanje na trgu in, če bo naraslo zanimanje trga, pripravili tudi novo generacijo.

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja