Nič več pametnih ključev, vračajo se klasični

3. 11. 2022 | Jure Šujica
Deli

Toyota se proti pomanjkanju polprevodnikov bori na svoj način.

Čeprav se na trenutke zdi, da se kriza z dobavo polprevodnikov počasi končuje, se sem ter tja še vedno izkaže, za stvari še zdaleč niso rožnate. Nekateri proizvajalci še vedno z negotovostjo zrejo v prihodnost, spet drugi pa na različnih koncih varčujejo z uporabo teh elementov ter tako skrbijo za kar se da racionalno porabo. Zanimive rešitve na tem področju so se nedavno začeli posluževati pri japonski Toyoti.

Eden največjih avtomobilskih proizvajalcev namreč tako kot večina konkurentov že nekaj let ponuja pametne ključe, ki jih za zagon vozila ni treba vstaviti v ključavnico vozila. Kupec novega vozila je do nedavnega prejel dva takšna ključa, sedaj bo le še enega, medtem ko bo drugega nadomestil klasični ključ.

Preberite še: Avtomobil, ki pravzaprav nima konkurence, preverite, kaj ga dela tako posebnega

Kot pojasnjujejo pri Toyoti, gre zgolj za začasen ukrep, ki bo nekoliko ublažil pritisk na proizvodnjo novih vozil. Poudarjajo, da bo drugi, klasični ključ le začasen, vozniki oziroma lastniki vozil pa bodo prave ključe dobili takoj, ko bo to mogoče. Omenjeni ukrep sicer vsaj za zdaj velja zgolj za vozila, namenjena japonskemu trgu.

Toyota je sicer po poročanju portala Reuters ena izmed avtomobilskih znamk, ki se v zadnjem letu soočajo z največ težavami, saj so jih poleg pomanjkanja polprevodnikov pestile tudi druge težave, kot so naravne nesreče, zaradi česar je bila proizvodnja večkrat prekinjena. Pred dnevi so zato že napovedali, da jim verjetno ne bo uspelo izdelati 9,7 milijona avtomobilov, kolikor so jih skupaj z Lexusom načrtovali do konca poslovnega leta.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol