Nova Škoda Enyaq iV že ima prvo nalogo, pomaga tudi Primožu Rogliču in Tadeju Pogačarju

3. 9. 2020 | Jure Šujica
Deli

Debi na dirki je novi Enyaq opravil z odliko, najpomembnejša naloga pa ga vseeno še čaka.

Škoda je v ponedeljek na mednarodni predstavitvi v Pragi predstavila svoj težko pričakovani prvi električni avtomobil, križanca po imenu Enyaq iV. A medtem, ko je novinarska javnost v prestolnici Češke občudovala razstavljen primerek, je eden izmed prvih izdelanih avtomobilov že čakal na svojo prvo in hkrati izredno pomembno nalogo. Postal je namreč del flote vozil na najprestižnejši kolesarski dirki na svetu, Tour de France.

Škoda je s svetom kolesarstva oziroma omenjeno dirko uradno povezana že od leta 2004, njihovi avtomobili pa so pogosto prva izbira ekip, ko potrebujejo spremljevalna vozila. Škodino značko medtem nosi tudi rdeč avtomobil, ki opravlja vlogo mobilnega nadzornega centra in prevažadirektroja dirke – v tem primeru Christiana Prudhommeja ter komisarje dirke. To je tudi avtomobil, ki ga lahko opazimo na samem čelu kolone najhitrejših kolesarjev.

Pomembna vloga je bila včeraj prvič dodeljena Enyaqu, ki je moral odpeljati 183 kilometrov dolgo razdaljo med Gapom in Privasom, po kateri sta se naša kolesarska asa Primož Roglič in Tadej Pogačar uvrstila na drugo oziroma tretje mesto v skupnem seštevku. Avtomobil so v ta namen tudi močno priredili. Šest anten na zunanjem delu je bilo namreč povezanih z edinstvenim komunikacijskim centrom, nameščenim v prtljažniku, hkrati pa je bil Enyaq iV opremljen tudi s hladilnikom.

Enyaq iV je dodeljeno nalogo opravil brez težav, vendar pa njegovo delo na Touru še zdaleč ni končano. Vlogo spremljevalnega vozila bo namreč opravljal tudi na zadnji etapi letošnje dirke, na 122 kilometrov dolgem kronometru, ki bo potekal med krajem Mantes-la-Jolie in Parizom, ko bodo kolesarji po 21 etapah in 3.470 kilometrih naposled pripeljali skozi cilj na Elizejskih poljanah.

Kot rečeno je Škoda že polnih 16 let partner slovite kolesarske dirke, zaradi česar je povsem razumljivo, da Enyaq iV še zdaleč ni edini predstavnik znamke, ki se je pojavil v Franciji. Kar 250 vozil znamke Škoda bo namreč sodelovalo na dirki, 30 izmed njih pa bo nosilo značko iV, s katero pri Škodi označujejo svoje elektrificirane modele.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja