Teslo je prenehal uporabljati zaradi premajhnega dosega za njegove potrebe, hkrati pa mu avtomobil ni ponujal dovolj udobja.
Zanimiva novica prihaja iz Nemčije, natančneje iz Severnega Porenja – Vestfalije, za katero je poskrbel Johannes Remmel, okoljski minister v deželni vladi in predstavnik Stranke zelenih, ki je v Nemčiji največja podpornica predlogu o prepovedi motorjev z notranjim izgorevanjem. V skladu z ideologijo svoje stranke in resorja, ki ga je takrat obvladoval, se je omenjeni politik začetku tega leta odločil, da bo za vsakodnevne potrebe uporabljal električno vozilo Tesla Model S.
Svojo odločitev pa je Remmel hitro obžaloval, saj je vozilo vrnil po zgolj 43 vožnjah, kot glavni razlog za to odločitev pa je navedel premajhen doseg avtomobila za njegove potrebe. Po uradnih podatkih ima avtomobil doseg z enim polnjenjem 500 kilometrov, po Remmlovih besedah pa avtomobil s polnimi baterijami ni zmogel prevoziti niti 400 kilometrov. V praksi je zato lahko z normalno vožnjo delal poti, ki so znašale zgolj 150 kilometrov v eno smer.
Ne zgolj doseg, tudi udobje ni zadovoljivo
Drugi razlog za zamenjavo avtomobila, je po njegovih besedah premajhna stopnja udobja in dodelanosti, ki ga avtomobil ponuja. Cene omenjenega avtomobila je znašala preko 110.000 evrov, zato ga iz tega vidika lahko uvrščamo v razred vozil, kot so BMW serije 7, Mercedes-Benz razreda S ali Audi A8, ki so znani po tem, da svoje potnike razvajajo na vsakem koraku. Tesla na drugi strani na zadnji klopi ne omogoča dovolj udobne vožnje, posledično pa je bilo oteženo ministrovo opravljanje službenih dolžnosti.
Ameriški proizvajalec električnih avtomobilov se na omenjene komentarje ni odzval, je pa med tem časom Johannes Remmel že zapustil ministrski sedež, zamenjala ga je Christina Schulze Föcking, sicer pripadnica stranke CDU, katera pa si je za svoje službene potrebe izbrala avtomobil, ki smo ga pri politikih bolj navajeni, priključno-hibridni Mercedes S500e.
Jure Šujica
Foto: Tesla