O podrobnostih novega zakona zaenkrat še ne govorijo, ideje pa so.
Superšportni avtomobili v očeh nekaterih veljajo za nekoliko bolj nevarne, pa čeprav lastniki večine izmed njih običajno pazijo na to, kako vozijo. A dejstvo je, da nekateri izmed njih – še več pa je takih, ki si superšportne avtomobile zgolj izposodijo za kak dan ali dva – preprosto niso kos več sto kilovatom moč, ki jih ponujajo sodobni avti. Posledice pa so lahko zelo hitro precej hude posledice, še posebej za preostale udeležence v prometu.
Da vsakdo le ni primeren za vožnjo superšportnega avtomobila pa so očitno mnenja tudi pri lokalni vladi Zvezne države Južna Avstralija. „Tako kot pri motociklistih in voznikih tovornih vozil bi morali vozniki superšportnih vozil opraviti posebne treninge in zadostiti tudi nekaterim drugim zahtevam,“ je dejal Peter Malinauskas, predsednik tamkajšnje vlade.
Predlagana ureditev bi bila tako podobna tisti, kot jo poznamo tudi v Sloveniji, kjer recimo poznamo štiri razrede kategorije A, AM, A1, A2 in A oziroma A-neomejeno. A to še ni vse. Lokalni policisti namreč zahtevajo tudi ukinitev možnosti izklopa sistema za nadzor zdrsa pogonskih koles ter celo možnost odvzema avtomobila v primeru, da bi bilo vozilo udeleženo v prometni nesreči s smrtnim izidom.
Prav takšen dogodek je namreč oblasti spodbudil k temu, da so začeli razmišljati o radikalnih spremembah zakonodaje. Za to je poskrbela prometna nesreča iz leta 2019, v kateri je voznik Lamborghini Huracana zaradi neprilagojene hitrosti izgubil nadzor nad vozilom in pri tem trčil v dve 15-letni dekleti. Ena izmed njiju je v dogodku tudi izgubila življenje.