Nemci so ga naredili po naročilu kitajske vlade in vse, kar so dobili, je bil "hvala" (VIDEO)

5. 10. 2023 | Miha Rušnik
Deli

Pravzaprav ni v nobenem pogledu podoben nobenemu njihovemu modelu ...

Leta 1994 je kitajska vlada dala tujim avtomobilskim podjetjem posebno nalogo - ustvariti so morali avtomobil, ki bo primeren za tamkajšnji trg in ga predstaviti na šanghajskem salonu tistega leta. Obljubili so jim, da bodo izbrani avtomobil potem proizvajali skupaj s First Automotive Works, podjetjem v kitajski državni lasti. Izziv je sprejel tudi Porsche in v štirih mesecih jim je uspelo tole:

Vozili smo: Porsche 911 Dakar - na skrajni meji ekstrema

C88

Konceptni avtomobil so poimenovali C88 - C kot China in 88, ker je to tam srečna številka. Šlo je za štirivratno limuzino, ki je sledila istemu receptu kot legendarni hrošč; mobilizirati celotno državo z avtomobilom, ki je ugoden, enostaven, robusten, prostoren in udoben tudi na malce slabših cestah.

Pravzaprav so si zamislili tri modele, vendar so do "konca pripeljali" le C88.

Ljudski avto pod pokrovom motorja skriva 1,1-litrski štirivaljnik z največ 50 kilovati moči, združen z avtomatskim ali ročnim menjalnikom. Dodatna oprema vključuje zračne blazine za sprednje potnike, ABS in en otroški sedež - zaradi takratne kitajske zakonodaje o otrocih. Ustrezal je tudi vsem takratnim evropskim standardom in direktivam, da bi ga lahko iz Kitajske uvažali tudi na staro celino. No, vse to bi avtomobil bil in imel, če ...

Hvala

Če bi se kitajska vlada odločila zares izpeljati projekt do konca - po predstavljenih idejah avtomobilskih znamk so ga namreč končali. Takratni direktor Porscheja Wendelin Wiedeking se je celo naučil celoten govor povedati v mandarinščini, vendar vse skupaj očitno ni prepričalo kitajskih veljakov. Ali pač, mogoče lahko oblikovne poteze zasledimo na katerem drugem kitajskem avtomobilu ...

Kitajskega Porscheja ne krasi zlat grb s črnim žrebcem, ampak posebej zanj razviti logotip, ki simbolizira 2 starša in njunega otroka.

Preberite še: Novi Kodiaq v znamenju presežkov

BONUS VIDEO: Avantgarden, odštekan in udoben: DS 7 izstopa med modernimi SUV-ji

 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol