Legendarnega športnika so po kosih v italijansko Sant'Agato pripeljali iz Japonske, kamor so ga nato vrnili za ponovno predstavitev.
Lamborghini Miura je po mnenju številnih avtomobilskih navdušencev, pa tudi strokovnjakov prvi superšportni avtomobil vseh časov, hkrati pa avtomobil, s katerim je Lamborghini začel uživati zaslužen ugled v širši avtomobilski javnosti. Zgolj 763 so jih izdelali med letoma 1966 in 1972, zaradi nesreč in pogostih samovžigov pa se je do danes ohranilo le malo primerkov, katerih vrednosti redno presegajo magično mejo milijon evrov.
Miure so izdelovali v več različicah, izmed vseh 763 primerkov pa le eden izmed njih nosi oznako SVR. A zgodba avtomobila je precej zanimiva. Gre namreč za vozilo s številko šasije 3781, ki je svojo pot začel ravno pred 50 leti, natančneje 30. novembra 1968, takrat še kot Miura S. Avtomobil je nato prvih šest let svojega življenja preživel v Italiji, nato pa ga je leta 1974, dve leti po tem, ko je Lamborghini že prenehal proizvajati avtomobil, kupil Nemec Heinz Straber in ga pripeljal nazaj v Sant'Agato, kjer so se lotili 18 mesecev dolgega procesa predelave v različico SVR – proces, ki ga je že nekaj let pred tem želel opraviti nekdanji Lamborghinijev testni voznik Bob Wallace.
Obnova, daljša od osnovne predelave
Po koncu predelave leta 1976 je avtomobil dobil novega lastnika, tokrat na Japonskem, kjer je ostal vse do danes. Prav zato ni presenečenje, da je avtomobil v deželi vzhajajočega sonca doživel svojo predstavitev. Celoten postopek prenove je sicer trajal več kot leto in pol, pri tem je avtomobil dobil originalno rdečo barvo karoserije in črno notranjost. Ohranjeni so bili sicer tudi vsi aerodinamični dodatki, ki dajejo vedeti, da ne gre za običajno Miuro.
Postopek obnove pa je bil vse prej kot enostaven. »Celotna obnova je trajala 19 mesecev, zahtevala pa je povsem drugačen pristop, kot ga navadno uporabljamo. Originalni načrti nam niso bili v veliko pomoč, bolj smo se zanašali na specifikacije predelave iz leta 1974. Dodaten izziv je za ekipo Polo Storico je bilo tudi dejstvo, da je avtomobil v Sant'Agato prišel v delih. Edina novost, ki smo jo namenili avtomobilu v primerjavi z izvirnikom, so štiritočkovni varnostni pasovi, novi sedeži z izdatno bočno oporo in odstranljiva varnostna kletka,« je ob predstavitvi kultnega avtomobila dejal Paolo Gabrielli, vodja Lamborghinijevega poprodajnega oddelka in direktor oddelka Polo Storico.