Pri tej znamki skoraj ne znajo drugače kot z vsemi štirimi

Subaru praznuje 50. obletnico svojega v marsičem posebnega sistema štirikolesnega pogona, ki bo prilagojen tudi elektrifikaciji.

Japonski Subaru letos praznuje 50. obletnico prvenca svojega sistema štirikolesnega pogona (AWD). Od septembra 1972, ko so z modelom Subaru Leone 4WD Estate Van, predstavili prvi osebni avtomobil s štirikolesnim pogonom v množični proizvodnji na Japonskem, so do danes izdelali približno 21 milijonov vozil, ki imajo gnana vsa štiri kolesa.

Modeli s štirikolesnim pogonom trenutno predstavljajo 98 odstotkov Subarujeve globalne prodaje. Največja značilnost Subarujevega simetričnega štirikolesnega pogona je simetrično postavljen pogonski sklop v kombinaciji z vzdolžno nameščenim bokserskim motorjem, postavljenim v isti liniji. Kombinacija nizkega težišča in ravnovesja teže simetričnega pogonskega sklopa poveča stabilnost in oprijem, ki sta lastnosti pogona na vsa kolesa, ter zagotavlja suverene vozne zmogljivosti v različnih vremenskih in cestnih razmerah.

Poleg teh prednosti so pri Subaruju nenehno izpopolnjevali zmogljivost štirikolesnega pogona v skladu s filozofijo "človeško usmerjene izdelave avtomobilov", da bi zagotovili večji občutek enotnosti z vozilom, ki vozniku ponuja več užitka in brezskrbnosti. Subarujeva tehnologija AWD se še naprej razvija tudi pri elektrificiranih vozilih. Pri modelih, opremljenih s hibridnim pogonskim sklopom, ki se prodajajo na Japonskem in v drugih regijah po svetu, visoko odziven motor omogoča natančnejši nadzor štirikolesnega pogona, kar nudi večji občutek varnosti na spolzki cesti, v snegu ali ledu ter izboljšano vozno sposobnost na slabih cestah.

Sistem AWD z dvojnim motorjem, ki ga ima  povsem novi električni križanec Solterra, je bil razvit na podlagi strokovnega znanja, pridobljenega s pobudo podjetja za raziskave in razvoj pogona na štiri kolesa, ki se je začela leta 2005. Tomomi Nakamura, predsednik in izvršni direktor Subaru Corporation: »Proti dobi elektrifikacije bomo našo dolgo kultivirano zmogljivost štirikolesnega pogona še izboljšali s tehnologijo elektrifikacije in še naprej sledili 'Subarujevi drugačnosti', kot so stabilnost, vozna dinamika in vodljivost.”

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja