V primerjavi s Porschejem 911 GT 3 RS bo še nekoliko večji in posledično tudi dražji.
Ko gre za Bugattija Chirona, lahko o njem govorimo le v presežkih. 1.500 'konjev' oziroma 1.103 kilovate moči so pač številke, ki jih noben drug serijski avto še ni presegel, in le še vprašanje je, kdaj bo avtomobil stopil v boj za naziv najhitrejšega serijskega avtomobila na svetu. K vsemu prestižu in moči seveda spada tudi primerna cena, ki znaša okroglih 2,5 milijona evrov. Prvega junija pa bo luč sveta zagledala različica, ki bo od že znane precej cenejša.
Še preden začnete prodajati trenutni avtomobil, naj povemo, da ne bo šlo ravno za pravi avtomobil, ampak le za pomanjšano repliko, za izdelavo katere bo poskrbel danski Lego. Slednji je v zadnjih letih predstavil kar lepo število takšnih in drugačnih avtomobilov, za katere je navdih dobil v pravih avtomobilih, od Forda Mustanga in Fieste do Lotusa 7 in celo več različnih izvedb Porschejevega 911.
Prav 911 GT3 RS iz serije Lego Technic je do zdaj veljal za mejnik med miniaturami omenjenega podjetja. Sestavljen je iz 2.288 kosov, za njegovo sestavo pa naj bi po podatkih proizvajalca potrebovali približno šest ur. Temu primerna je tudi cena, glede na to, da gre za licenčni izdelek, ki bo skozi čas pridobival vrednost, je 300 evrov kar nekako pričakovan znesek.
Chiron – mimogrede, tako Porsche kot Bugatti sta del koncerna Volkswagen – bo na drugi strani še precej večji. Po neuradnih informacijah naj bi bil namreč sestavljen iz kar 3.599 kosov, sodeč po silhueti avtomobila, ki ga Lego za zdaj še skriva pod črno ponjavo, pa bo tudi oblikovno zelo blizu originalu. Temu primerna bo seveda tudi cena, ki bo razkrita na dan predstavitve, zagotovo pa bo še nekoliko višja od Porschejeve.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem