Renault je prenovil svoj med Slovenci najbolj priljubljen model.
Clio zdaj odraža Renaultovo oblikovalsko smer, ki v ospredje postavlja človeka in tehnologijo skozi oblikovalski jezik, ki je viden tudi na popolnoma novem Australu, novi generaciji Espaca in drugih v zadnjem času predstavljenih modelih francoske znamke. Prenovljeni model, ki je pri nas izjemno priljubljen, premierno predstavlja tudi novo obliko Renaultovih dnevnih luči.
Do danes so po vsem svetu izdelali že 16 milijonov Cliov, iz novomeškega Revoza jih je zapelalo dobra 2 milijona.
LED luči za vse!
Te dnevne LED luči spominjajo na polovico znamkinega logotipa, skupaj s "kockasto" masko pa dajejo prednjemu koncu avtomobila bolj športen videz. V LED tehnologiji bodo cesto razsvetljevali tudi prednji žarometi in to pri vseh paketih opreme. Zadnjim lučem so dali brezbarvne pokrove, z "zračniki" pa je odbijač na pogled širši, kar vizualno izboljša Cliovo držo na cesti.
Športni duh
Clio bo na voljo tudi s paketom opreme Esprit Alpine, ki so ga prvič ponudili pri Australu. Da je na videz še bolj športen, še najbolj pripomorejo tudi 17-palčna platišča. Pokrov za njihove vijake naj bi spominjal na središče platišč pri Formuli 1 - tista so zategnjena z enim samim vijakom. Športnejša izvedenka se bo ponašala tudi z detajli v notranjosti avtomobila.
Leta 2000 je Renault Clia ponudil tudi z V6 motorjem. Nameščen za prednjima sedežema je razvil 320 konjskih moči (239 kW).
Tudi zasloni za vse!
Dotaknili so se tudi notranjosti avtomobila. Vsak Clio bo zdaj serijsko opremljen z digitalno instrumentno ploščo - osnovna bo 7-palčna, ponudili pa bodo tudi 10-palčno, ki bo lahko prikazovala tudi navigacijske napotke in videz prilagajala vozniškemu načinu. Tudi na dotik občutljiv sredinski zaslon bo na voljo v dveh velikostih: osnovni 7-palčni in 9,3-palčni, ki pride z navigacijo (serijsko pri paketu Esprit Alpine). Na ta zaslon bo mogoče zrcaliti mobilne telefone, tako preko tehnologije Android Auto kot tudi Applovega CarPlaya.
Za notranjost bodo zdaj uporabljali več trajnostnih materialov - prenovljenega Clia ne bo mogoče kupiti z usnjem v kabini.
Dizel ostaja
Pri pogonskem sklopu Renault ne ponuja ničesar novega. Najzmogljivejša je hibridna izvedenka s145 konjskimi močmi (108 kW) - E-Tech Full Hybrid 145. Tukaj 1,6-litrskemu 4-cilindrskemu motorju pomagata 2 elektromotorja ter 1,2 kWh baterija. Potem so tukaj še bencinski izvedenki SCe 6t in TCe 90 in pa TCe 100 LPG, ki za gorivo uporablja avtoplin. V ponudbi ostaja tudi dizelski motor DCi 100.
To je najbolj dodelana izvedba slovenskega ljubljenca. Kje se skriva njegova skrivnost?
Renault Clio je tako pomlajen ter posodobljen spet pripravljen, da naslednjih nekaj let še naprej navdušuje Slovence.
Fotografije: promocijsko gradivo
Preberite še: Osebni okus gor ali dol: to je matematično najlepši avtomobil!
Priporočamo tudi: Nimajo barve zato izdelujejo samo bele avtomobile, a še vseeno niso dokončani