Nakup avta je ena stvar, vzdrževanje pa nekaj povsem drugega. Bi dali deset tisočakov več za servis, kot za nakup avtomobila?

25. 5. 2024 | Gregor Žvab
Deli

No, je bil pa servis vsaj temeljit ...

Rabljeni luksuzni avtomobili imajo lahko sprva privlačno ceno, vendar predstavljajo brezno, ko gre za vzdrževanje. Verjetno ste že kdaj sanjali o nakupu nekoliko starejšega premijskega avtomobila, ki ima presenetljivo nizko ceno, z željo, da bi se vozili v luksuznem vozilu za precej manj denarja, kot je stalo novo.

Beverly Hills Car Club

V Sloveniji so to najpogosteje avtomobili nemške trojice (Mercedes, BMW, Audi), medtem ko v ZDA lahko sanjajo tudi o Rolls-Royceu, še posebej, ko se v oglasih pojavi rabljen avtomobil, ki stane toliko kot nov Mercedes. Na primer, ta Rolls-Royce Phantom iz leta 2004.

Cena 69.950 dolarjev se zdi dobra priložnost za nekoga, ki namerava vložiti to vsoto denarja v avtomobil, saj je kot nov stal (takratnih) 320.000 dolarjev (slabih 300.000 evrov), kar danes, upoštevajoč inflacijo, znaša nekaj več kot 531.000 dolarjev 490.000 evrov).

Beverly Hills Car Club

Ljubitelji avtomobilov bodo brez dvoma navdušeni nad možnostjo vožnje tako luksuznega avtomobila s 6,8-litrskim V12 motorjem, s 459 konjskimi močmi (338 kW). A ravno ta motor, kot tudi vsi drugi luksuzni dodatki, so razlog, da se kupci izogibajo temu Phantomu. Ko se na enem od teh starih luksuznih vozil kaj pokvari, so stroški popravila astronomski. V tem primeru, kot prikazuje priloženi račun, je bil zadnji servis avtomobila, opravljen leta 2023, kar 78.913,57 dolarjev!

Kot pišejo pri b92.rs, se v oglasu ta podatek izpostavlja kot prednost in pokazatelj "vestnega vzdrževanja in pozornosti, ki je bila vložena v to vozilo", v resnici predstavlja resno opozorilo potencialnim kupcem, ki mislijo, da dobijo prestižen avto za "majhen denar", razen če so pripravljeni na visoke stroške vzdrževanja, ki pridejo z njim.

Preberite še: