V Severni Koreji je proizvodnja motornih vozil osredotočena v vojaške in industrijske namene, le malo prebivalcev ima osebne avtomobile.
Demokratična ljudska republika Koreja ni vključena v Mednarodno organizacijo proizvajalcev avtomobilov (OICA), zato so informacije o njeni industriji motornih vozil zelo skope. Severnokorejska avtomobilska industrija se je začela v času Sovjetske zveze, s proizvodnjo motornih vozil z licencami.
Sovjetska zveza je pomagala graditi avtomobilske tovarne v državi, ki so bile takrat opremljene s sovjetskimi stroji. Prvi severnokorejski avtomobili domače proizvodnje so bili kopije sovjetskih modelov, kot so manjši tovornjak GAZ-51, terensko vozilo s štirikolesnim pogonom GAZ 69 in osebni avtomobil GAZ-M20 Pobeda.
Sungri Motor je od leta 1950 prva in največja tovarna motornih vozil v Severni Koreji, ki proizvaja mestna in terenska osebna vozila ter mala, srednja in težka tovorna, tovorna, gradbena in terenska vozila in avtobuse. Bila je najzmogljivejša tovarna severnokorejske avtomobilske industrije, preden jo je presegel Pyeonghwa Motors. Vsi modeli naj bi bili replike ali izpeljanke tujih avtomobilov
Podjetje Pyeonghwa Motors v Nampu, ustanovljeno leta 2000, je skupno podjetje za proizvodnjo avtomobilov in maloprodajo med južnokorejskim Pyeonghwa Motors (v lasti tamkajšnje Cerkve ) in severnokorejskim Ryonbong General. Pyeonghwa ima ekskluzivne pravice do proizvodnje, nakupa in prodaje rabljenih avtomobilov v Severni Koreji. Večina Severnokorejcev si ne more lastiti avtomobilov in ker je trg avtomobilov v državi tako majhen, je proizvodnja Pyeonghwa menda zelo nizka. Leta 2003 je bilo izdelanih 314 avtomobilov, čeprav je tovarna lahko izdelala do 10.000 avtomobilov na leto.
Poleti 2006 je severnokorejska vladna revija Foreign Trade, ki oglašuje severnokorejske izdelke, objavila fotografijo Junme, novega luksuznega avtomobila, ki ga proizvaja Pyeonghwa, ki je videti kot preoblikovana različica južnokorejskega SsangYong Chairmana. Chairman je zelo podoben avtomobilom Mercedes-Benz, ki so jim naklonjeni severnokorejski vladni uradniki, in temelji na starem dizajnu Mercedesa razreda E.
Trikrako zvezdo obožuje tudi severnokorejski vladar Kim Jong Un, ki pa mu je ruski predsednik Vladimir Putin pred kratkim podaril rusko državniško limuzino Aurus Senat.