Felicia je kot naslednica priljubljene Škode Favorit imela vrsto sodobnih tehnologij in funkcij, v sedmih letih so jih izdelali 1,4 milijona.
Škoda Felicia je na avtomobilski svet prišla oktobra 1994 kot sodobna petvratna kombilimuzina, naslednica modela Favorit, za katerega je krožila menda precej resnična anekdota, da so ga razvili tako, da so v Nemčiji kupili Volkswagnovega Golfa in potem naj bi Škodini inženirji dobesedno prekopirali vse mehanske dele. Pol leta za kombilimuzinsko Felicio je bila nared še podaljšana Felicia Combi, med letoma 1994 in 2001 je bilo izdelanih več kot 1,4 milijona modelov Felicia, pri čemer je avtomobil dosegel številne uspehe tudi v motošportu.
Svetovna premiera Škode Felicie je bila 26. oktobra 1994 na znamenitem praškem Karlovem mostu. Proizvodnja novega modela se je že začela septembra v tovarni Vrchlabí, 17. oktobra 1994 pa je sledila tovarna Mladá Boleslav. Felicia je postala prvi avtomobil, razvit po tem, ko je skupina Volkswagen leta 1991 pridobila delež v Škodi. To je Škodi omogočilo dostop do opreme in motorjev koncerna ter sodobnih funkcij za varnost in udobje, kar je prispevalo k izjemnemu komercialnemu uspehu Felicie.
Paleta modelov Felicia je nastala iz celovite posodobitve prejšnje Škode Favorit. Felicia je imela nov dizajn, pri čemer je bila petvratna kombilimuzina za 40 mm daljša in 15 mm širša od Favorita, kar je povečalo tudi prostornino prtljažnika za 21 litrov na skupno 272 litrov. Osnovni motor je bil 1.289-kubični bencinski štirivaljnik, na voljo v dveh izhodnih močeh (40 kW/59 KM in 50 kW/68 KM).
Leta 1995 sta bila predstavljena močnejši motor 1.6 MPI (55 kW/75 KM) in dizelski motor 1.9 D (47 kW/64 KM). Zahvaljujoč tesnemu sodelovanju s skupino Volkswagen so bile v celotni proizvodnji Felicie uvedene sodobne funkcije, vključno z ABS, do štirimi zračnimi blazinami, servo volanom, klimatsko napravo, potovalnim računalnikom, ogrevanimi sprednjimi sedeži in usnjenim oblazinjenjem. Škoda Felicia je bila leta 1994 na Češkem imenovana za avto leta.
Avgusta 1995 je tovarna Kvasiny začela proizvajati uporabne različice - Pickup in Vanplus. Poleg tega je bilo na osnovi pickupa izdelanih več kot 4.000 primerkov Škode Felicia Fun za prosti čas. To edinstveno vozilo v značilni rumeni barvi je imelo nekonvencionalno razporeditev sedežev 2+2 z zložljivo klopjo za potnike zadaj.
Februarja 1998 je sledila velika prenova, ki je zunanjost avtomobila uskladila s takratnim Škodinim oblikovalskim jezikom, ki ga je vzpostavil večji model Octavia (v proizvodnji od leta 1996). S to posodobitvijo se je Felicia v dolžino povečala za 28 mm oziroma 32 mm pri karavanski različici, uvedene pa so bile tudi nove barve karoserije in možnosti dodatne opreme.
V svoji karieri je bila Škoda Felicia na voljo v različnih posebnih različicah in izdajah. Leta 1995 je bila s tem modelom prvič predstavljena najvišja linija opreme Laurin & Klement. Leto kasneje je bila izdana posebna izdaja Atlante v čast poletnih olimpijskih iger. Druge pomembne izdaje so vključevale Sport Line, Color Line, Excellent, Magic, Family in Mystery, slednja z motivom praške astronomske ure. Ko je zadnja Škoda Felicia junija 2001 zapeljala s proizvodnega traku, je skupno število proizvedenih doseglo impresivnih 1.401.489 vozil.
Felicia je svojo robustnost, vzdržljivost in vsestranskost dokazala tudi v motošportu, saj je med letoma 1995 in 1997 tekmovala na svetovnem prvenstvu v reliju, kjer je redno dosegala vrh skupnega seštevka. Škoda Felicia Kit Car so poganjali 1,3, 1,5 in pozneje 1,6-litrski štirivaljni motorji, pri čemer je slednjega prilagodila ekipa Škoda Motorsport, da zagotavlja do 174 konjskih moči. Skozi svojo kariero v reliju si je Škoda Felicia Kit Car prislužila ugled zaradi zanesljivosti in odlične vodljivosti – podobno kot njeni serijski primerki, ki zvesto služijo še danes.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj