Sindikati že izrazili zaskrbljenost.
Evropsko-ameriški koncern Stellantis je z združitvijo PSA in FCA postal četrti največji avtomobilski proizvajalec na svetu, kar je bil nenazadnje tudi namen obeh podjetij. Seveda pa je bil cilj obeh strani tudi zmanjšanje proizvodnih stroškov. PSA in FCA sta tako ocenila, da naj z združitvijo obeh podjetij na letni ravni privarčevali več milijard evrov. Pri tem pa niso omenili, na kakšen način nameravajo varčevati.
Ko prihaja do tovrstnih združitev proizvajalci največje prihranke dosegajo s pomočjo poenotenja tehnologij, platform, motorjev in drugih komponent, ki zahtevajo drag in dolgotrajen razvoj. Naslednji korak je združevanje proizvodih kapacitet. Pri Stellantisu pa so šli (vsaj) korak naprej. Po poročanju tiskovne agencije Reuters so namreč pričeli varčevati tudi na področju čiščenja in higiene.
Strah pred covidom
V Fiatovi tovarni Mirafiori v Torinu (kjer nastaja novi Fiat 500) so tako recimo zmanjšali število razpoložljivih stranišč, hkrati pa so oklestili tudi proračun, namenjen čiščenju proizvodnih prostorov. Hkrati so znižali tudi temperaturo v tovarni in reorganizirali transport. Podobnih ukrepov so se sicer poslužili tudi v tovarni Atessa, kjer pa vendarle niso zmanjšali števila toaletnih prostorov, saj tovarna deluje z bolj ali manj polno zmogljivostjo.
Nad odločitvijo podjetja so sicer izrazili ogorčenje tudi sindikati delavcev. Davide Provenzano, član sindikata delavcev v prvi tovarni je tako izrazil skrb zaradi takšnih dejanj, ki bi lahko zaradi epidemije korona virusa pomenili še večjo nevarnost za zdravje zaposlenih. Edi Lazzi, član sindikata v drugi tovarni je medtem dejal, da za nastalo situacijo ne krivi vrha novega koncerna, pač pa s prstom kaže na lokalno vodstvo.