Vse več je znanega o tem, kaj se bo zares zgodilo z Golfom - in posredno tudi s kultno oznako dosegljive športnosti GTI. Pri Volkswagnu jo je prvi v zgodovini dobil prav Golf.
Nekaj podrobnosti so mediji že izbrskali o tem, kaj se bo zgodilo s kultno oznako. Potem ko je Volkswagen za športnejše električne modele najprej uvedel kratico GTX in je vse kazalo da bo z dobo elektrifikacije in striktnim zagovornikom elektrifikacije preko vsega, Herbertom Diessom, na smetišče zgodovine romalo kar nekaj slavnih imen, se stvari z novim predsednikom uprave Thomasom Schaeferjem vendarle postavljajo na pravo mesto.
GTI = Golf
Novi šef znamke je že pred časom dejal, da sta tako GTI kot Golf preveč dragoceni imeni, da bi ju bilo mogoče kar tako pozabiti. Golf bo tako dobil svoje mesto v nomenklaturi Volkswagna, ni pa še jasno, kako in kdaj.
Osma generacija je še vedno solidno na poti in drugo leto je za ta model predvidena korenita prenova. Kako naprej, še ni jasno. Deveta generacija bo verjetno umeščena nekje med prihajajočega ID.2 (2025) in ID.3, lahko pa, da bo umeščena v neki nov (pod)razred. Po nekaterih ugibanjih bi lahko nov Golf prišel na trg 2027 ali 2028.
GTI - toda z drugačnim pomenom
Zelo verjetno pa je, da bo tudi novi Golf dobil kultno oznako GTI. Volkswagen je namreč na Münchenskem patentnem uradu ravnokar patentiral novo verzijo oznake GTI, kjer sta jasno prepoznavni črki G in T, medtem ko je namesto črke I (v originalu je bila to oznaka za Gran Turismo Injection) stilizirana strela. Kaj to pomeni?
No, zelo verjetno bo tudi novi Golf (in seveda še kak drugi model), ki bo nosil to oznako - električno gnan. In s tem dobi stilizirana strela, ki jo je seveda mogoče brati kot I, nov pomen.
Bo GTI premagal GTX?
Seveda pa je povsem mogoče, da bodo pri Volkswagnu novo poimenovanje uvedli še pred Golfom, ki je bil leta 1975 pionir v tem razredu, tako da bi lahko nov logo prilepili še na zmogljivejšo verzijo ID.3 ali pa tudi na prihajajočega ID.2, spisek zmogljivejših modelov pa s tem seveda še ni nujno končan.
V zgodovini je namreč to prestižno oznako nosilo kar nekaj modelov - od Golfa, Scirocca, Pola, Lupa, Up-a ... Pri VW tudi še niso povsem pojasnili, kaj se bo zgodilo z oznako GTX, razen tega, da bo oznaka ostala.
Preberite še: Najbolj židane volje so pri Volkswagnu in Škodi, pri Renaultu je nasmeh nekoliko bolj kisel