Po le 10 tisoč prevoženih kilometrih se je slavni avtomobilistični novinar Chris Harris znebil svojega Porscheja … razlog pa ne tiči v avtomobilu kot takem.
Porsche 911 je ikona, ki si jo v svojo zbirko želi pospraviti skoraj vsak avtomobilski navdušenec. A očitno je to precej težje, kot je videti na prvi pogled. Vsaj če gre verjeti avtomobilističnemu novinarju Chrisu Harrisu, ki je v resnici velik Porschejev fanatik.
Harris ni skrival navdušenja ob prihodu najnovejše generacije Porscheja 911 GT3 Touring (992), a po le nekaj tisoč prevoženih kilometrih se je avtomobil znašel na spletni dražbi Collecting Cars.
Po pičlih štirih mesecih. Seveda je bil avtomobil prodan v delčku sekunde, še zlasti zaradi le dobrih 10 tisoč prevoženih kilometrov in odličnih specifikacijah.
Novi lastnik je zanj odštel slabih 250 tisoč ameriških dolarjev.
View this post on Instagram
In zakaj je avtomobil tako hitro prodal? Harris je velik ljubitelj surove moči in odzivne vožnje, zato se na prvi pogled zdi, da mu je 911 pisan na kožo.
Sploh glede na to, da je bil že tretji GT3 v njegovi lasti – med najbolj znanimi je brez dvoma »Banana«, Racing Yellow GT3. A je težave označil za mnogo globlje, v resnici je prišel navzkriž z zastopstvom te slovite avtomobilske znamke.
Kot je znano, za nakup novega Porscheja GT3 morate izpolnjevati določene zahteve, zato se mnogi do njih lahko prebijejo le ob nakupu rabljenega.
Harris je že v začetku oznanil, da se bo ob prihodu nove generacije 911 moral posloviti od enega izmed svojih drugih GT3 avtomobilov. V ta namen je pri uradnem britanskem zastopstvu želel svojega GT3 Touringa zamenjati za Porsche 718 Caymana GT4 RS. Njegove želje pri Porscheju niso uslišali, zaradi česar se je odločil za prodajo avtomobila prek spletne dražbe Collecting Cars.
View this post on Instagram
Očitno pa ni bil edini, ki ni našel skupnega besede z uradnimi zastopniki nemške avtomobilske znamke po svetu.
Pod njegovo objavo se je namreč vsul plaz komentarjev v katerih so številni delili izkušnje z zastopniki Porschejev in njihovim neprimernim odnosom do strank.
GT3 sicer sodi med najdražje različice Porschejev 911, dražja ja le še različica GT3RS, kakršno ima v lasti tudi slovenski kolesarski as Tadej Pogačar.
Preberite še: Tega strupenega avtomobilskega lepotca vozi Tadej Pogačar, to pa ni edina zver v njegovi garaži
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj