Tajno delo razvojnikov: kaj vse so preizkusili pri Volkswagnovem novincu?

Razvojne ekipe so novi ID. Buzz in ID. Buzz Cargo pred serijsko proizvodnjo pošteno namučile v ekstremnih vremenskih razmerah, svoje delo pa so tudi dokumentirali

Med konceptnim vozilom in serijskim modelom ID. Buzz, ki bo pri kupcih na voljo to jesen, je približno pet letih trdega dela razvojne ekipe Volkswagnovih gospodarskih vozil in osebnih avtomobilov. Kako je oblikovalcem pravzaprav uspelo prenesti duh legendarnega originalnega T1 v električni potniški in tovorni? Kako so v tem procesu inženirji lahko izpolnili vse zahteve glede varnosti, udobja vožnje in vsakodnevne praktičnosti sodobnega električnega vozila? In kaj je moralo pripraviti osebje za proizvodnjo in sestavne dele, da so lahko v tovarni v Hannovru nemoteno zagnali proizvodno linijo? Vse to je skrbno posnela televizijska ekipa znamke Volkswagen Gospodarska vozila, ki je spremljala udeležence, ko so premagali vse te izzive in dokumentirali svoje tajno delo.

Obe izvedbi električnega novinca sta zahtevali enako mero sodelovanja in delitev razvojnega dela. S prvimi ročno izdelanimi prototipi so ugotavljali, ali je vse načrtovane podatke in simulacije iz virtualnega sveta res mogoče prenesti v resnični svet. Še bolj zahtevno je bilo preverjanje kakovosti, ki je med drugim vključevalo preizkušnje na zapletenem in napornem maratonu po vsej Evropi in v ekstremnih razmerah, najprej v izjemni vročini, nato v zelo sušnem do tropsko vlažnem vremenu. Sledilo je izredno hladno, suho in mokro vreme, testni vozniki so vozili tudi po cestah, ki niso bile vredne tega imena. Nato so novinca izpostavili še testiranju simuliranega dežja, snega, ledu in prahu, da bi ugotovili, kaj bi lahko prodrlo v spoje na karoseriji in podvozju ter tam kasneje lahko povzročilo težave.

Obe izvedbi, ID. Buzz in ID. Buzz Cargo sta na skrajnem severu Skandinavije pokazali svoje obnašanje  na snegu in ledu. Med testiranjem pri nizkih temperaturah, so razvojniki proučili tudi zasnovo materialov, električne in elektronske funkcije, nastavitev šasije, pospeševanje, zaviranje in krmiljenje pri nizkih koeficientih trenja ter toplotno upravljanje celotnega vozila. V hladilni komori so opravili teste, s katerimi so ugotovili, kako hitro se po zagonu vozila poledenelo zunanje ogledalo očisti z ogrevanjem in če je ustrezno, se mora zamrznjeno pri minus 20 stopinjah – odtaliti in zagotoviti jasen pogled nazaj že po treh minutah. 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol