Koncept mega jahte s prekrivajočimi palubami in sofisticiranim pogonskim sistemom s kar tremi vrstami goriva
Nizozemsko podjetje Oceanco, ki je znano po razkošnih jahtah za petičneže je na mednarodnem sejmu plovil v Dubaju razkrilo svojo najnovejšo in najbolj nenavadno jahto doslej. Poimenovali so jo Lily (lilija), posebna pa je zaradi svoje asimetrične oblike v dveh nivojih, ki presega vse tisto, kar je bilo doslej vidno na vodi.
Lily, ki v dolžino meri 101 meter, ima prekrivajoče se palube, ki ustvarjajo odprto tlorisno postavitev v dveh nivojih, ki poveča prostor in pretok po celotni jahti. Skupaj z velikimi okni in notranjim steklom ustvarja poseben vizualni učinek z razširjenimi vidnimi linijami in nepričakovanimi razglednimi točkami.
Razporeditev zagotavlja intimne prostore za sprejem več skupin družin in prijateljev. Velika paluba za prosti čas služi kot srce dejavnosti na krovu, saj vključuje zunanji bazen na krmni palubi, pa tudi telovadnico, wellness, galerijo za vodne športe, bar in jedilnico.
Zgoraj dvonivojska paluba za goste ponuja šest kabin za goste in krmni salon z balkonom. Tri pristaniške in tri desne kabine se nahajajo na ločenih nivojih, zgornja paluba ponuja tri dodatne kabine za goste, kino odprtega tipa in visečo igralnico dostopno preko mostu.
Zgornja paluba je v celoti namenjena lastnikovemu stanovanju in terasi. Do tega zasebnega zatočišča je mogoče dostopati z dvigalom s palube za prosti čas in po stopnicah čez ribnik z lilijami ali po stopnišču z zgornje palube.
S prostori za 33 članov posadke je Lily zasnovana z mislijo na operativno učinkovitost. Prostorna kuhinja, dovolj prostora za shranjevanje in diskretne dostopne poti med prostori za posadko in goste zagotavljajo brezhibno delovanje in izboljšano izkušnjo gostov.
Jahto poganja kombinacija gorivnih celic za reformiranje metanola in motorjev na metanol in plinsko olje, z namenskimi rezervoarji za obe vrsti goriva. Gorivne celice, zaradi svoje visoke učinkovitosti, ustvarijo dovolj moči, da zadostijo polni obremenitvi jahte, medtem ko v celoti delujejo na zeleni metanol. Medtem pa motorji na dvojno gorivo zagotavljajo pogon in polnijo vgrajeni akumulatorski sistem, ki lahko deluje na dizelsko gorivo, gorivne celice ali metanol.
Pogonski sistem ima cikloidni propeler z individualno nadzorovanimi lopaticami, katerih potisne poti posnemajo gibanje kitovih in delfinovih repov. Poleg visoke pogonske učinkovitosti lahko propulzor skoraj v trenutku spremeni smer potiska, kar poveča manevriranje. Njegovo majhno število komponent in modularna struktura izboljšujeta zanesljivost in poenostavljata vzdrževanje. za dramatično povečanje učinkovitosti pogona in večje udobje.
Koliko bi moral za jahto, ki je sicer še konceptno plovilo, odšteti vizionarski bogataš, pri Oceancu ne navajajo.
Novo na Metroplay: Pižama in certificirana nutricionistka Mojca Cepuš nas naučita brati deklaracije na prehranskih izdelkih | Več vem, bolje jem