Ta Zastavin avto je Slovencem še kako dobro poznan. Zagotovo ste ga kdaj videli tudi na naših cestah, ampak ...
No, v resnici je bil na slovenskem trgu uspešen »original«, torej Fiat Punto druge generacije, medtem ko licenčne Zastave 10 iz Kragujevca ni bilo, saj obremenjena s carino in drugimi dajatvami, ne bi bila konkurenčna. Zanimivo pa je, da so pri proizvodnji v vlogi dobaviteljev posameznih sestavnih delov sodelovala tudi nekatera slovenska podjetja.
Avtomobil so z velikim pompom (kar je bilo pri Zastavi vselej v navadi) predstavili na beograjskem avtomobilskem salonu leta 2006. Avto je bil skoraj enak kot Punto, opazna razlika je bila le v Zastavinih oznakah namesto Fiatovih. Edina izboljšava Zastave 10 v primerjavi z »originalom« je bila ta, da je motor dosegel standarde Euro 4, »desetka« pa je imela tudi posodobljeno barvno paleto.
Za pogon Zastave 10 je bil na voljo samo 1,2-litrski 8-ventilski bencinski motor s 44 kilovati (60 KM) in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, čeprav je pogodba s Fiatom predvidevala tudi možnost vgradnje 1,9-litrskega dizelskega motorja. Osnovna oprema v avtomobilu je vključevala servo volan, zračno blazino za voznika in 14-palčna jeklena platišča, vrhunsko opremljena izvedba pa je premogla tudi klimatsko napravo, protiblokirni zavorni sistem, zračno blazino za sovoznika in električni pomik stekel. Cene Zastave 10 so se začele pri približno 7.920 evrih, za najdražjo pa je bilo treba odšteti okoli 10 tisočakov.
Pri Zastavi so načrtovali, da bodo izdelali po 500 avtomobilov mesečno, oziroma kasneje 18.000 letno. Čeprav so želeli avtomobil tudi izvažati, je Zastava 10 ostala samo na domačem srbskem trgu, kjer je imela več kot 10 odstotkov tržnega deleža. Vendar je bila prodaja počasna in do stečaja Zastave leta 2008 je bilo izdelanih in prodanih le 4224 primerkov.