Dominirajo predvsem evropske avtomobilske znamke, še posebej nekoliko bolj prestižne.
Priljubljenost avtomobilskih znamk lahko merimo na različne načine, tudi glede na to, koliko vozil posamezne znamke opažamo na cesti. Seveda pa je ob tem jasno, da bo številno prestižnih avtomobilov na podeželju recimo precej manjše od števila cenovno dostopnejših avtomobilov. Odlično orodje za merjenje priljubljenosti avtomobilskih znamk je zato splet oziroma različna družabna omrežja.
Avtomobilska podjetja že dolga leta spremljajo dogajanje na tem področju, socialna omrežja pa služijo tudi najavi novosti in predstavitvam, pa tudi različnim preostalim dejavnostim. Nenazadnje je spletna skupnost v preteklosti lahko že videla različne 'spore', v katerih so se proizvajalci norčevali drug iz drugega, priljubljenost pa se je na koncu dvigovala na obeh straneh. In katera je pravzaprav najbolj priljubljena, najbolj popularna avtomobilska znamka na socialnih omrežjih?
Preberite še: Kratki test: BMW M3 Competition (2021)
S tem vprašanjem so se soočili pri podjetju Uswitch, nato pa preverili priljubljenost znamk na štirih (predvsem med mladimi) najbolj priljubljenimi platformami in sicer Instagram, Pinterest, Tik Tok in Twitter. Ob tem so merili, kolikokrat se posamezna znamka s ključnikom pojavi na objavah na omenjenih omrežjih. Meritve so sicer 'izvajali' s pomočjo različnih orodij v času med drugim in četrtim oktobrom.
Za uspeh najbolj zaslužna X5 in M4
Rezultati so pokazali, da so med najbolj priljubljenimi nemške avtomobilske znamke, saj so zasedle pet izmed deset najvišjih mest. Pri tem se je najvišje uvrstil BMW, ki je prejel oceno 9,63 od 10. Odlična ocena je posledica tega, da gre z naskokom za najbolj priljubljeno znamko tako na Instagramu, kot na Tik Toku, kjer je prejel kar 30,7 milijona oznak, več kot 17 milijonov več od drugouvrščenega. Na Twitterju se je medtem uvrstil na drugo, na Pinterestu pa na tretje mesto.
Za BMW-jem so se nato uvrstili Ford (9,45), Mercedes-Benz (8,84), Honda (8,53), Toyota (8,35), Jeep (8,23), Porsche (7,98), Volkswagen (7,56), Nissan (7,50) in Audi (7,30). Ob tem je zanimivo, da je BMW na Twitterju zasedel šele šesto mesto, na tem družabnem omrežju pa je na drugi strani slavil Seat pred Teslo in Fordom. Na Pinterestu se je kot najbolj priljubljen izkazal Porsche, z izjemo Porscheja pa ni na lestvici nobene izmed najbolj prestižnih športnih znamk, kot so Ferrari, Lamborghini in podobne.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji