Nemški voznik je šele po 17. kilometrih vožnje skozi predor opazil, da je na cesti povsem sam.
Vsi sodobni predori so dandanes opremljeni s semaforji, ki podobno kot v križiščih z zeleno lučjo sporočajo, ali je pot prosta, z rdečo pa, da se je potrebno pred ali v predoru ustaviti. Prometne nesreče v predorih so namreč ene izmed potencialno najhujših, še posebej če izbruhne požar. Tudi zato so daljši predori opremljeni z več semaforji na primerni razdalji, s čimer voznikom sporočajo nastanek morebitne nove nevarnosti, ki je nastala po tem, ko so zapeljali v predor. A nekaterim voznikom tudi to očitno ni dovolj.
Iz Nemčije po podatkih hrvaškega HAK-a prihaja vest o 25-letnem vozniku, ki je zapeljal v predor, navkljub temu, da je na vhodu v predor gorela rdeča luč. A spregledal ni le te, pač pa še 62 drugih, ki jih je prevozil v naslednjih 17. kilometrih. Šele pri 64. zaporedni rdeči luči na semaforju je namreč ugotovil, da je v predoru povsem sam in da je očitno nekaj narobe. Posledično je vozilo obrnil za 180 stopinj (preko dvojne neprekinjene črte) in po isti poti zapeljal iz predora.
Čeprav je v semaforju gorela rdeča luč, pa mladi nemški voznik vseeno ni bil v nevarnosti. Predor je bil namreč zaprt zaradi izrednega prevoza na švicarski strani, a tovorno vozilo v času incidenta še ni zapeljal v predor. Kljub temu pa so organi pregona uspeli ujeti vozilo z nemškimi registrskimi oznakami, voznika pa čaka obisk pri sodniku za prekrške. Pri pričakovanjih ga zato čaka precejšnja globa.