Iz Mercedes-Benzovega obrata je doslej zapeljalo že skoraj pet milijonov lahkih gospodarskih vozil, tovarna pa posluje brez papirne dokumentacije
Mercedes-Benzova tovarna dostavnih vozil v Düsseldorfu praznuje šestdeseto obletnico obratovanja. Ustanovili so jo leta 1962, ko jo je takratni Daimler-Benz prevzel od Auto Uniona in v njej vzpostavil proizvodnjo lahkih gospodarskih vozil. Iz tamkajšnjih proizvodnih dvoran sta še v črnobelih časih prišla zgodovinska legendarna modela, 'Bremer' in 'Düsseldorfer', od leta 1995 v Düsseldorfu izdelujejo Mercedes-Benzov dostavnik Sprinter in od leta 2019 tudi električni eSprnter, ki bo prihodnje leto dobil naslednika. Tovarna je v šestih desetletjih prerasla v največji proizvodni obrat za dostavna vozila v okviru današnje skupine Mercedes-Benz Group AG.
Do zdaj so na tej lokaciji izdelali že 4,9 milijona vozil, posebej pa so ponosni na kakovost in inovativnost. Prehod na ogljično nevtralno proizvodnjo bodo izvedli še pred koncem tega leta, s čimer se bodo popolnoma izognili emisijam, kjer je to mogoče, in jih dosledno zmanjšali. To bodo na primer dosegli z novimi sistemi mobilnosti, kot so notranji tovarniški prevoz na zahtevo, transportni sistemi brez voznika in industrijski tovornjaki, ki jih poganjajo gorivne celice. Poleg tega je cilj pri nakupu električne energije v celoti preiti na obnovljive vire. Še en primer: obrat je od leta 2012 tovarna brez papirja, kar pomeni, da tablični računalniki nadomeščajo papir za vse informacije in zahtevano dokumentacijo v proizvodnem toku.