Vojna zvezd poskrbela za nov logotip podjetja Renault

1. 12. 2017 | Jure Šujica
Deli
Vojna zvezd poskrbela za nov logotip podjetja Renault (foto: Renault)
Renault

Nov znak podjetja je narejen v podporo novemu delu sage o Vojni zvezd, ki bo na filmska platna prišla 13. decembra.

Čeprav v nobenem izmed dosedanjih osmih delov slavne filmske serije Vojna zvezd nismo videli avtomobilov in nobena izmed vesoljskih ladij doslej še ni nosila značke Renault (za deveti del tega še ne moremo trditi), je francosko podjetje pred dnevi objavilo novo oglasno kampanjo z naslovom »Naša strast vas popelje v našo novo galaksijo«. Z njo bo prvič v zgodovini podprl prihod katerega izmed filmov te serije, v tem primeru film s podnaslovom 'Poslednji jedi'.

Tiskani oglas predstavlja Zemljo z Luno v ozadju, nad njo pa leti vesoljska ladja v obliki diamanta, prepoznavnega logotipa znamke Renault. Je pa oglas zgolj del kampanje, ki sta jo filmska franšiza in francoski avtomobilski proizvajalec pričela 15. novembra, trajala pa bo vse do junija 2018. Renault bo v sklopu akcije svojim strankam na servisu in pa tudi ljudem na drugih kanalih pričaral prav posebno doživetje.

Med drugim bo tako po 6. decembru nad tremi železniškimi postajami moč uzreti hologram omenjene vesoljske ladje, tam pa se bo nahajal vse do 13. decembra.

Jure Šujica
foto: Renault