Poleg športnih kupejev se letos poslavlja tudi priljubljena kombilimuzina

10. 5. 2023 | Miha Rušnik
Deli

Če želite kupiti katerega izmed teh modelov, boste morali pohiteti v prodajne salone, saj novih kmalu ne bo več.

Ford Fiesta in Edge

Ford bo upokojil kar 2 modela. Fiesta se s 7. generacijo dokončno poslavlja, modri oval pa namerava na njeno mesto postaviti Pumo, ki bo na voljo tudi z električnim pogonom. Zadnji modeli te male kombilimuzine bodo iz nemške tovarne zapeljali junija. Konec naj bi čakal tudi Edgea, ki je bil do prihoda Explorerja največji Fordov urbani terenec pri nas.

Audi R8 in TT

Audijev superšportnik, ki je predstavljal prvi korak v svet superšportnih avtomobilov, je navduševal kar 16 let, zdaj pa bodo Nemci z njim končali. Poleg njega se poslavlja tudi TT. Ta je bil prvič predstavljen pred 25 leti, zadnja posebna izdaja, omejena na 100 avtomobilov, pa bo lepo zaključila njegovo zgodbo.

Mercedes-Benz bo združeval

Pri Mercedes-Benzu so se odločili, da razreda C in E ne bodo vsakega posebej več ponujali kot kupeja in kabrioleta. Pripravljajo nov model, poimenovan CLE, ki bo na voljo v obeh različicah. Kdaj ga bomo končno videli, še ne vemo. Poleg tega bo konec proizvodnje avgusta dočakal tudi štirivratni kupe, poimenovan CLS. Slednjega Nemci ponujajo že od leta 2004.

Tukaj je nova generacija Mercedes-Benz razreda E

Kia Stinger

Tudi Stinger že maha v slovo. Korejci so ga predstavili leta 2017, na voljo pa je bil tudi s 3,3-litrskim V6 bencinskim motorjem. Kia je za konec pripravila posebno izdajo, poimenovano Tribute Edition - takšnih bo po vsem svetu le 1000.

Ferrari Portofino M

Tudi Italijani bodo prevetrili svojo ponudbo in se poslovili od svojega vstopnega modela. To mesto bo zdaj zasedla nedavno predstavljena Roma Spider; v primerjavi s Portofinom M je močnejša in ima za razliko od slednjega platneno streho.

Takšnega Ferrarija ni bilo že več kot pol stoletja

Še kdo?

To seveda niso vsi modeli, ki jih bodo znamke umaknile. Čez lužo se pri Dodgeu poslavljajo od Chargerja in Challengerja, Chryshler pa bo upokojil svojo tristotico. Alpina končuje z modelom B7 in ne načrtuje naslednika, McLaren pa bo model 720S zamenjal s 750S. Čisto mogoče je, da bodo do konca leta znamke upokojile še kakšen svoj model.

Fotografije: promocijsko gradivo

Preberite še: Je to res 5 najbolj precenjenih električnih vozil na trgu?

Priporočamo tudi: Ko so ga na vodnem skuterju ustavili policisti, so ugotovili ...

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja