Ugotovili so, da so se pri zadnjem Golfu malce prenaglili pri oblikovanju njegove notranjosti.
Eden najpomembnejših avtomobilov za Volkswagen je zagotovo Golf. Nedavno smo pisali o drugi generaciji, ki je prava avtomobilska zvezda Balkana, danes pa po cestah vozi že osma generacija priljubljene kombilimuzine. To je znamka predstavila leta 2019 in takrat se je v kabini Golfa zgodila revolucija.
Golf II: Njegovo veličanstvo!
Konec gumbov
V trenutni generaciji tega modela klasičnih gumbov ni, razen tistega za vse štiri smernike. Vse, tako na volanu kot na sredini, kjer upravljamo na primer klimatsko napravo, upravljamo prek na dotik občutljivih površin, ki pa vozniku dajejo le malo povratnih informacij. Že ob predstavitvi je to sprožilo nekaj polemik, trend pomanjkanja fizičnih gumbov pa se je preselil tudi v druge avtomobilske znamke.
Niso edini
Od klasičnih gumbov se torej poslavlja vedno več avtomobilov, to pa večini kupcev in voznikov ni najbolj všeč, saj je upravljanje z zasloni na dotik med vožnjo zahtevnejše, sploh ko gre za ukaze, ki jih pogosto potrebujemo med vožnjo. Pri Volkswagnu so zdaj ugotovili, da so "zavili narobe".
Prihaja rešitev
V intervjuju za Autocar je Volkswagnov izvršni direktor Thomas Schäfer povedal, da so z opustitvijo klasičnih gumbov povzročili precej škode in ujezili kupce - teh ne smejo ujeziti. Zdaj pripravljajo rešitev, ki bo nadomestila haptične gumbe na volanu in upravljanje klimatske naprave na dotik.
Najprej v Tiguanu
Nov način upravljanja bo najprej na voljo v novi generaciji priljubljenega modela SUV Tiguana, nato pa še v osveženem Golfu in novi generaciji Passata, ki bo na voljo le kot karavan. Nemci so na fotografijah že pokazali notranjost novega Tiguana - zasloni sicer ostajajo, na volanu pa lahko vidimo klasične gumbe in na sredinski konzoli še en vrtljiv gumb, s katerim se bo najverjetneje upravljalo sredinski zaslon.
Fotografije: promocijsko gradivo
ŠKODA vs. VOLKSWAGEN: Kako različna sta si lahko dva 'sorodna' električna avtomobila?
Preberite še: Kadar ni na kolesu, se Matej Mohorič naokrog prevaža s tem (res) prostornim avtom
Priporočamo tudi: Rimčev rekord podrl avto, ki ni več v proizvodnji