Mercedes-Benz v ekstremnih vremenskih razmerah preizkuša zanesljivost nove generacije električnega Sprinterja. Predviden začetek proizvodnje v prihodnjem letu.
Uporabniki lahkih gospodarskih vozil od električnih dostavnikov pričakujejo enako zanesljivost kot pri tistih, ki jih poganjajo motorji z notranjim zgorevanjem. In tako naj bi veljalo tudi v najtežjih vremenskih razmerah, ko je zadnje kar si želijo vozniki, da bi jih njihovi dostavniki pustili na cedilu v ledu in snegu.
Prav zato v Mercedes-Benzovem oddelku za lahka gospodarska vozila vse električne dostavnike s trikrako zvezdo preizkušajo v ekstremnih podnebnih razmerah, kot so zasnežene in poledenele ceste, močan veter in temperature do minus 30 stopinj. To so preizkusi vzdržljivosti tako za vozilo kot za ekipo razvojnikov.
Na zahtevnih poligonih v švedskem Arjeplogu, blizu polarnega kroga, so vozila podvržena različnim testom, s katerimi preučujejo učinke ekstremnega mraza na vodljivost, ergonomijo, upravljanje toplote in udobje v kabini. Nizkotemperaturno odpornost pogonskih komponent, ogrevalnih sistemov, programske opreme in vmesnikov preizkušajo v posebej zgrajenih hladilnih komorah, kjer se vozila pred testnimi vožnjami ohladijo, strokovnjak pa natančno proučijo in optimizirajo tudi polnjenje in upravljanje polnjenja z elektriko.
Že po polovici več tednov načrtovanih testov je postalo jasno, da nova generacija eSprinterja kljubuje tako ledu kot snegu, ekstremnim temperaturam in se lahko spopade z najtežjimi testnimi cikli. Pri razvoju naslednje generacije tega vozila so razvojni strokovnjaki tesno sodelovali z uporabniki sektorja kurirskih in paketnih storitev.
Pri Mercedes-Benzu računajo, da bo novi eSprinter s tremi različnimi baterijami in številnimi karoserijskimi izvedbami privabil ve kupcev in prodrl tudi na nove trge kot sta na primer ZDA in Kanada. V primerjavi s trenutnim modelom bo doseg tudi več kot dvakrat večji, obljubljajo pri proizvajalcu.
Proizvodnja naslednje generacije eSprinterja se bo začela v drugi polovici leta 2023 v Charlestonu (Južna Karolina, ZDA), nato pa v nemških tovarnah v Duesseldorfu in Ludwigsfeldu. Pri proizvodnji bodo zasledovali osrednje vodilno načelo trajnosti, zato bodo vozilo izdelovali ogljično nevtralno. V razvoj so vložili okoli 350 milijonov evrov, v prilagoditev proizvodnje v treh obratih pa približno 50 milijonov evrov.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji