Avtentičnost potrjujejo tudi dokumenti, s katerimi razpolaga aktualni lastnik vozila
Hugh Hefner, pokojni ustanovitelj revije Playboy je bil velik ljubitelj lepih žensk, pa tudi vsega prestižnega, od letal, do razkošnih vil in nenazadnje tudi avtomobilov. V svoji zbirki je imel tako najrazličnejše avtomobile, od Porschejev do Lamborghinijev, Cadillacov in jasno tudi Mercedesov. Med slednjimi pa še posebej izstopa eden izmed (vsaj) dveh sicer precej redkih modelov S 600 Pullmann z oznako W100.
Preberite še: Tri leta po nakupu: kje je par Mercedesov vreden milijon in pol evrov, ki jih je kupila Slovenija?
Pullmanna so pri Mercedesu proizvajali kar 18 let, v tem času pa so jih proizvedli le 2.677. Številka nikakor ni presenetljiva, saj je bil za tiste čase najdražji avtomobil na svetu in posledično tudi za priljubljeno izbirno med voditelji držav na eni strani (svojega in to po vrhu vsega najbolj prestižno različico Landaulet je imel tudi Josip Broz Titio) in zvezdniki na drugi. Med slednje spadajo John Lennon, Elvis Presley, Elizabeth Taylor, Jack Nicholson in številni drugi. Ter jasno tudi Hefner.
Hefner je svojega najbolj znanega Pullmanna kupil leta 1969 – avtomobil je že večkrat zamenjal lastnika – leto dni kasneje pa se je očitno odločil za nakup še enega, ki naj bi se sedaj prodajal v Nemčiji. Gre za daljšo različico vozila (takšnih je bilo izdelanih 428), Hefnerjev pa je bil poseben zaradi tega, ker so ga predelali pri podjetju Jack Ryan iz Los Angelesa in mu tedaj namenili tudi dodatno zadnjo os.
Da gre za avtentično vozilo sicer dokazujejo tudi dokumenti, s katerimi razpolaga posrednik pri prodaji (kopijo teh nam je poslal v elektronskem sporočilu) oziroma lastnik in ki dokazujejo, da je bil avtomobil tretjega februarja leta 1971 dostavljen stranki, Playboyevemu dvorcu v New Yorku.
Če se odločite za nakup vozila – do oglasa lahko pridete na tej povezavi – boste morali zanj odšteti zajetnih 450.000. A stroški se tu še ne končajo. Čeprav je vozilo opremljeno z motorjem, menjalnikom, sedeži in sprednjim ter zadnjim steklom, pa okrog 35 odstotkov komponent še vedno manjka. Ob dejstvu, da gre za izredno redek avtomobil bo zato za njegovo obnovo potrebnega še precej denarja – pa tudi časa.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj