Lada
Največja avtomobilska tovarna v Rusiji je vsekakor Lada. Njeni modeli so si ugled muhastih a trpežnih avtomobilov pridobili že v času železne zavese, ko se je uveljavila s sovjetsko različico Fiata 124. Ta se je šele leta 2012 dokončno poslovila od povolških tekočih trakov. Cenovno ugodno alternativo dragim terencem iz Zahoda in Japonske na skoraj vseh trgih že od leta 1979 predstavlja grobi in trpežni terenec s samonosno karoserijo Lada …
Največja avtomobilska tovarna v Rusiji je vsekakor Lada. Njeni modeli so si ugled muhastih a trpežnih avtomobilov pridobili že v času železne zavese, ko se je uveljavila s sovjetsko različico Fiata 124. Ta se je šele leta 2012 dokončno poslovila od povolških tekočih trakov. Cenovno ugodno alternativo dragim terencem iz Zahoda in Japonske na skoraj vseh trgih že od leta 1979 predstavlja grobi in trpežni terenec s samonosno karoserijo Lada Niva. Precej starodobno deluje tudi model srednjega razreda Priora, ki je na voljo kot kombilimuzina ali kombi. Razmeroma sodobna majhna kombilimuzina Kalina je na voljo tudi kot kombi Universal, pod imenom Granta pa tudi v obliki klasične limuzine. Gospodarska različica za domači trg se imenuje Rada. Za tuje trge bodo morebiti bolj zanimivi modeli, ki jih je Lada začela pripravljati po vstopu koncerna Renault-Nissan v njeno lastniško strukturo. Takšen je kombi Largus, ki so ga razvili na osnovi bivše Dacie Logan MCV. Najsodobnejša modela sta vsekakor tudi najbolj privlačna, gre pa za limuzino Vesta in iz nje izpeljanega križanca Xray.