Zastava

Zastava je svojo pot začela z izdelavo orožja v industrijsko razvitem Kragujevcu že v 19. stoletju, šele s prihodom delavnice za popravilo tovornih vozil leta 1904 pa se je mesto srečalo tudi z avtomobilsko industrijo. Proizvodnja avtomobilov se je nato pričela z izdelavo Chevroletovih tovornjakov med drugo svetovno vojno. Proizvodnja lastnih avtomobilov se začne leta 1953 in vseskozi poteka pod okriljem Fiata, ki se nato leta 2008 odloči za nakup …

Zastava je svojo pot začela z izdelavo orožja v industrijsko razvitem Kragujevcu že v 19. stoletju, šele s prihodom delavnice za popravilo tovornih vozil leta 1904 pa se je mesto srečalo tudi z avtomobilsko industrijo. Proizvodnja avtomobilov se je nato pričela z izdelavo Chevroletovih tovornjakov med drugo svetovno vojno. Proizvodnja lastnih avtomobilov se začne leta 1953 in vseskozi poteka pod okriljem Fiata, ki se nato leta 2008 odloči za nakup večinskega deleža leta 1999 propadlega podjetja.

Testi

Zastava Jugo 45

Zastava jugo 45

Zastava 101 GTL 55

Iz arhiva testov: Zastava Jugo 45

Zastava 1100

Zastava 101-1300 special

Zastava jugo 45

Zastava 101-1300 special

Zastava 102

Zastava 101-1300 special

Ostali članki

Avtomobil z ameriško zvenečim imenom, ki bi bil lahko jugoslovanski ponos, če…

Zdesetkana udeležba in vrnitev odpisanih

Je to konec kragujevškega Fiata?

Bo nekdanja Zastava dokončno potonila?

Obujamo spomine: Zastava 101 ali 'kakršna plača, takšna vrata'. Na naših cestah le še 125 Stoenk.

Jugoslovanska legenda obujena, takšne so informacije o njeni proizvodnji

Yugo na dražbi v ZDA dosegel ceno pravega klasika

Hrvaški oblikovalec je konceptnemu Yugu namenil petlitrski turbo motor

Zgodovina: Fiat - vedno na vrhu

Zgodovina: Zastava, kjer niso izdelovali le nam dobro znanih modelov 750, 101 in Yugo