Kakšen je čisto navaden Audi? Hmmm . . Mora biti karavan, torej Avant. Mora imeti štirikolesni pogon, torej Quattro. Mora biti dizel, torej TDI. Mora biti varčen, torej 2.0 TDI. In mora biti poceni. Poceni?
Pri Audiju, to je treba vedeti, ni nič poceni. Seveda, A4 je (načeloma) cenejši od A6, ta pa od A8. Ampak poceni pa ni nobeden od omenjenih. Je pa seveda vprašanje, koliko je kateri vreden svojega denarja. 7, 3 milijona tolarjev za avtomobil, ki ne premore komand avdiosistema na volanu in kjer je treba šipe v zadnjih vratih odpirati ročno? Odvisno od tega, koliko vam take stvari pomenijo.
Kajti po drugi strani za to dobite štirikolesni pogon Quattro, za katerega vam po prvem snegu na cesti ne bo žal niti tolarja, popolno varnostno opremo, udobno sedenje (z izjemo predolgega giba stopalke sklopke in previsoke stopalke zavor) in dovolj uporaben prtljažnik.
Dvolitrski TDI bi lahko hkrati šteli med minuse in pluse. Pozitivno oceno si zasluži zaradi varčnosti, negativno zaradi pretiranega hrupa, ki ga povzroča in ki ga pri avtomobilu tega razreda ne bi (več) pričakovali. Tudi to je eden od razlogov, da Audi opušča tehnologijo črpalka-šoba in prehaja na skupni vod. Rahlo smo bili razočarani tudi nad odzivnostjo v nizkih vrtljajih, razveselila pa nas je natančna in lahko tekoča ročica dobro izračeunanega šeststopenjskega menjalnika.
Tale A4 je avtomobil plusov in minusov. Nekaterim bo takoj všče, druge bo (ne le zaradi cene) pustil hladne. Drugi naj se ga pač izogibajo (potolažili jih ne bodo niti pregledni, z aluminijem obrobljeni merilniki, niti nekaj oblikovalskih dodatkov, ki poživijo sicer temno notranjost, niti odlični sedeži), prvih pa ne bo motilo niti to, da je komolčna opora med prvima sedežema lahko moteča pri prestavljanju in da je na zadnji klopi bolj malo prostora . .
Dušan Lukič
Foto: Aleš Pavletič
Prodaja: | Porsche Slovenija |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 36.684,19 € |
Cena testnega modela: | 37.927,72 € |
Moč: | 103kW (140 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 10,0 s |
Največja hitrost: | 203 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 6,7l/100km |
Motor: | 4-valjni - 4-taktni - vrstni - turbodizelski z neposrednim vbrizgom goriva - gibna prostornina 1968 cm3 - največja moč 103 kW (140 KM) pri 4000/min - največji navor 320 Nm pri 1750-2500/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja vsa štiri kolesa - 6-stopenjski ročni menjalnik - gume 205/55 R 16 W (Pirelli P7). |
Zmogljivost: | največja hitrost 203 km/h - pospešek 0-100 km/h 10,0 s - poraba goriva (ECE) 8,7/5,6/6,7 l/100 km. |
Mase: | prazno vozilo 1560 kg - dovoljena skupna masa 2110 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4586 mm - širina 1772 mm - višina 1427 mm |
Notranje mere: | posoda za gorivo 63 l. |
Prtljažnik: | 442-1354 l |
T=25 °C / p= 1025 mbar / rel. vl.: 52 % /Stanje km števca: 2304 km | |
Pospešek 0-100km: | 10,3s |
---|---|
402m z mesta: | 17,1s ( 130km/h) |
1000m z mesta: | 31,5s ( 165km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 7,1/10,9s |
Prožnost 80-120km/h: | 9,7/13,2s |
Največja hitrost: | 201km/h (V.) |
poraba na testu: | 9,1 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 40,5m |
AM meja: | 40m |
-
A4 je pač že dolgo A4, z vsemi svojimi dobrimi in slabimi stranmi. Če bi radi varčevali, pozabite na Quattro (in si raje privoščite kak drug, udobnostni dodatek) ali pa poglejte k VW.