Audi A4 Avant 2.0 TDI Quattro (103 kW) Le Mans

16. 8. 2007 | Dušan Lukič
Deli

Audiju A4, kakršnega poznamo ta hip, se življenje izteka. Ne meseci, le tedni ali dnevi nas še ločujejo od predstavitve popolnoma novega. In kot je v takšnih časih v navadi, je treba prodajo sedanjega modela bolj ali manj (glede na siceršnjo prodajno uspešnost) spodbuditi.

Za tiste, ki na ugled lastne znamke ne dajo kaj dosti, je recept preprost: popusti, popusti in še več popustov. Druge znamke posegajo po bolj prefinjenih metodah, recimo zelo ugod­nih paketih dodatne opreme. In A4 z oznako Le Mans je plod tovrstne odločitve.

O A4 v kombijevski različici in s tehničnim paketom dvolitrskega turbodizla in pogona Quattro je težko napisati kaj novega. Da je motor bolj kot ne že na seznamu z oznako ‘zastarelo’, je že znano (in zato so pri Audiju že pripravili zamenjavo). Jasno je tudi, da je Quattro še vedno povsem pri vrhu tistega, kar si lahko zaželite pri stalnih štirikolesnih pogonih. In tudi to, da se spredaj sedi udobno, da zadaj malce primanjkuje prostora in da je prtljažnik kljub oznaki Avant le nekje v povpreč­ju, ni nič novega. Torej ostane le paket opreme, ki ga dobite zares ugod­no.

Ta navadnemu A4 doda kar nekaj zanimivih delov, med drugim alarm­no napravo, informacijski sistem, boljši radio, trikraki usnjen volan, predvsem pa paket optičnih dodatkov z oznako S line, ki vključuje tudi 17-palčna lahka platišča. Na oko boste prepoznali spremenjena odbijača, pragove, spojlerje, drugačno masko . .

In ko človek pod vse to (vključujoč ceno) potegne črto, postane jasno: A4 ni sicer nikoli spadal med poceni avtomobile, še vedno pa ponuja dobro razmerje med vrednostjo in ceno. In čeprav se njegov čas v obliki, kot jo poznamo, izteka, je zaradi takšnih paketov opreme še vedno zanimiv. Če niste obremen­jeni s tem, da morate vedno voziti zadnji model, se splača ozreti za njim.

Dušan Lukič, foto: Saša Kapetanovič

Osnovni podatki
Prodaja: Porsche Slovenija
Cena osnovnega modela: 38.376 €
Cena testnega modela: 38.376 €
Moč: 103kW (140 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 10,0 s
Največja hitrost: 203 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 6,7l/100km
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.968 cm3 – največja moč 103 kW (140 KM) pri 4.000/min – največji navor 320 Nm pri 1.750–2.500/min.
Prenos moči: stalni štirikolesni pogon – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 235/45 R 17 W (Pirelli P Zero Rosso).
Zmogljivost: največja hitrost 203 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,0 s – poraba goriva (ECE) 8,7/5,6/6,7 l/100 km.
Mase: prazno vozilo 1.560 kg – dovoljena skupna masa 2.110 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.586 mm – širina 1.772 mm – višina 1.427 mm – posoda za gorivo 70 l.
Prtljažnik: 442–1.354 l
Naše meritve
T=25 °C / p= 1.010 mbar / rel. vl.: 29 % /Stanje števca: 10.989 km
Pospešek 0-100km: 10,3s
402m z mesta: 17,1s ( 130km/h)
1000m z mesta: 31,5s ( 165km/h)
Prožnost 50-90km/h: 7,1/10,9s
Prožnost 80-120km/h: 9,7/13,2s
Največja hitrost: 203km/h (VI.)
poraba na testu: 9,8 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 40,5m
AM meja: 40m
Ocena
  • Čeprav se A4 kmalu obeta zamenjava z novim modelom, je njegov nakup tudi zaradi takšnih prodajnih akcij še vedno dobra odločitev.

Hvalimo in grajamo
štirikolesni pogon
razmerje med vrednostjo in ceno
položaj za volanom
motor
hrupnost
prostornina prtljažnika