Audiju A4, kakršnega poznamo ta hip, se življenje izteka. Ne meseci, le tedni ali dnevi nas še ločujejo od predstavitve popolnoma novega. In kot je v takšnih časih v navadi, je treba prodajo sedanjega modela bolj ali manj (glede na siceršnjo prodajno uspešnost) spodbuditi.
Za tiste, ki na ugled lastne znamke ne dajo kaj dosti, je recept preprost: popusti, popusti in še več popustov. Druge znamke posegajo po bolj prefinjenih metodah, recimo zelo ugodnih paketih dodatne opreme. In A4 z oznako Le Mans je plod tovrstne odločitve.
O A4 v kombijevski različici in s tehničnim paketom dvolitrskega turbodizla in pogona Quattro je težko napisati kaj novega. Da je motor bolj kot ne že na seznamu z oznako ‘zastarelo’, je že znano (in zato so pri Audiju že pripravili zamenjavo). Jasno je tudi, da je Quattro še vedno povsem pri vrhu tistega, kar si lahko zaželite pri stalnih štirikolesnih pogonih. In tudi to, da se spredaj sedi udobno, da zadaj malce primanjkuje prostora in da je prtljažnik kljub oznaki Avant le nekje v povprečju, ni nič novega. Torej ostane le paket opreme, ki ga dobite zares ugodno.
Ta navadnemu A4 doda kar nekaj zanimivih delov, med drugim alarmno napravo, informacijski sistem, boljši radio, trikraki usnjen volan, predvsem pa paket optičnih dodatkov z oznako S line, ki vključuje tudi 17-palčna lahka platišča. Na oko boste prepoznali spremenjena odbijača, pragove, spojlerje, drugačno masko . .
In ko človek pod vse to (vključujoč ceno) potegne črto, postane jasno: A4 ni sicer nikoli spadal med poceni avtomobile, še vedno pa ponuja dobro razmerje med vrednostjo in ceno. In čeprav se njegov čas v obliki, kot jo poznamo, izteka, je zaradi takšnih paketov opreme še vedno zanimiv. Če niste obremenjeni s tem, da morate vedno voziti zadnji model, se splača ozreti za njim.
Dušan Lukič, foto: Saša Kapetanovič
Prodaja: | Porsche Slovenija |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 38.376 € |
Cena testnega modela: | 38.376 € |
Moč: | 103kW (140 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 10,0 s |
Največja hitrost: | 203 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 6,7l/100km |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.968 cm3 – največja moč 103 kW (140 KM) pri 4.000/min – največji navor 320 Nm pri 1.750–2.500/min. |
---|---|
Prenos moči: | stalni štirikolesni pogon – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 235/45 R 17 W (Pirelli P Zero Rosso). |
Zmogljivost: | največja hitrost 203 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,0 s – poraba goriva (ECE) 8,7/5,6/6,7 l/100 km. |
Mase: | prazno vozilo 1.560 kg – dovoljena skupna masa 2.110 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.586 mm – širina 1.772 mm – višina 1.427 mm – posoda za gorivo 70 l. |
Prtljažnik: | 442–1.354 l |
T=25 °C / p= 1.010 mbar / rel. vl.: 29 % /Stanje števca: 10.989 km | |
Pospešek 0-100km: | 10,3s |
---|---|
402m z mesta: | 17,1s ( 130km/h) |
1000m z mesta: | 31,5s ( 165km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 7,1/10,9s |
Prožnost 80-120km/h: | 9,7/13,2s |
Največja hitrost: | 203km/h (VI.) |
poraba na testu: | 9,8 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 40,5m |
AM meja: | 40m |
-
Čeprav se A4 kmalu obeta zamenjava z novim modelom, je njegov nakup tudi zaradi takšnih prodajnih akcij še vedno dobra odločitev.