BMW 425d Gran Coupé M Sport

O testnem BMW 425d Gran Coupeju mi je dal največ misliti mimoidoči, ki mi je (ob pojasnilu, da ima X3 20d, kupuje pa Gran Coupe) zastavil preprosto vprašanje: se izplača investirati dodaten denar v motorizacijsko razliko med 420d in 425d?

Prenesi PDF testa
BMW 425d Gran Coupé M Sport (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
11. 10. 2016

Motorja sta v osnovi enaka, le da je prisilno polnjenje pri 425d zmogljivejše. Razlika? 34 'konjev' in 50 njutonmetrov navora. Veliko? Na papirju že, v praksi pa ne tako zelo. Pospešek do 100 kilometrov na uro se razlikuje za manj kot sekundo, in tudi pri avtocestnih hitrostih razlike v poskočnosti ni prav občutiti – šele, če bi se pognali na nemške avtoceste brez omejitev, bi tam nekje nad 150 kilometri na uro resneje opazili razliko. Tudi v porabi ni skoraj nobene razlike. Na našem normnem krogu je bil 425d približno enako žejen kot 420d v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, kar pomeni, da je v resnici 420d varčnejši za nekaj desetink litra na 100 kilometrov.

In glede na to, da sta po opremi lahko identična, je stvar v resnici zelo preprosta: kupec se mora odločiti le, ali je nekaj tisočakov razlike v ceni vredno razlike v zmogljivostih? In večina si lahko na takšno vprašanje mirno odgovori z ne ter s prihranjenim denarjem avto opremi tako, da se bodo v njem počutili res kot doma. Sedi se že tako ali tako dobro in jasno je tudi, da je po voznih lastnostih takšen Gran Coupe odličen. Da si ga omislijo tisti, ki si želijo avto, ki je malo drugačen od klasičnih limuzin (priznati je treba: s kupejevsko streho in okni brez okvirja je Gran Coupe privlačnejši od limuzine serije 3), je tudi jasno. In kombinacija obojega je skorajda obveza, da je tudi seznam opreme, ki si jo naroči kupec, primerno dolg (in vsaj malo ekstravaganten). Šibkejši motor in več dodatne opreme sta v tem primeru boljša izbira.

Dušan Lukič n foto: Saša Kapetanovič

BMW 425d Gran Coupé M Sport

Osnovni podatki

Cena osnovnega modela: 51.500 €
Cena testnega modela: 74.138 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila
Moč: 165kW (224 KM)

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.995 cm3 – največja moč 165 kW (224 KM) pri 4.400/min – največji navor 450 Nm pri 1.500–3.000/min.
Prenos moči: motor poganja zadnji kolesi – 8–stopenjski samodejni menjalnik.
Zmogljivost: največja hitrost 247 km/h – pospešek 0–100 km/h 6,3 s – poraba goriva (ECE) 4,6 l/100 km, izpust CO2 120 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.560 kg – dovoljena skupna masa 2.120 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.638 mm – širina 1.825 mm – višina 1.389 mm – medosna razdalja 2.810 mm – prtljažnik 480–1.300 l – posoda za gorivo 57 l.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri