Torej: potujete daleč, v avtu je ponavadi več potnikov, recimo vsaj štirje. Limuzinski kombiji so za vas kot naročeni. Čim bolj udobni, seveda.
Slika testnega C8 bi lahko v slovarju stala poleg besede udobje. Udobni usnjeni sedeži, dovolj široki (ker sta v vsaki vrsti le po dva) tudi za najširše, z naslonjali za roke, dovolj dobra osvetlitev notranjosti, obilica prostora za noge . . Tu C8 ni moč očitati kake večje napake - še posebej, če za dober dostop do teh sedežev skrbijo velika, električno pomična bočna vrata.
Spredaj gre bolj na tesno. Tako voznik kot sovoznik se lahko, če sta višje rasti, pritožita nad prekratkim vzdolžnim pomikom sedežev. Da je za volanom premalo prostora za noge, se v limuzinskih kombijih kaj rado pripeti (ali pa je volan preveč oddaljen od voznika), ampak da ga je premalo na prednjem desnem sedežu . .
Vseeno je moč najti dokaj udoben položaj za volanom, za kar je ’kriv’ predvsem samodejni menjalnik. Posegati po prestavni ročici med vožnjo praktično ni treba (pa čeprav ima samodejni menjalnik v C8 tudi možnost ročnega, sekvenčnega pretikanja), tudi leva noga le počiva. Vse skupaj je zadovoljivo.
Velik limuzinski kombi s samodejnim menjalnikom ponavadi pomeni ne preveč zadovoljivo vozno dinamiko. Na srečo je testnega C8 poganjal trilitrski bencinski šestvaljnik, ki zmore dobrih dvesto konjev. Tako je dobro nadomestil izgubo, ki jo povzroča (le) štiristopenjski samodejni menjalnik. Pospeški so zadovoljivi, na prožnost motorja pa se ni treba preveč odzivati.
Tudi podvozje je, razumljivo, udobno. Zato je volan zelo mehak in z malo povratnimi informacijami, vzmetenje pa mehko. Avto dobro požira neravnine, še posebej se izkaže polno naložen, manj pa so mu (in menjalniku) všeč ovinki, kjer da hitro vedeti, da bo voznikovo živahnost nagradil z neprijetnimi občutki v želodcih potnikov. Solidne so zavore, ki se izkažejo z dobrim občutkom na stopalki in dokaj kratko zavorno potjo.
Največji minus si je C8 prislužil pri kakovosti izdelave. Možno je, da bo plastika škripala, spoji so nenatančni, tu in tam se je izpod stropa pricedila kaplja vode. Škoda, za skoraj devet milijonov tolarjev bi pričakovali manj tovrstnih napak(ic).
In škoda tudi zato, ker je C8 z bencinskim šestvaljnikom v nosu in opremo Exclusive sicer odličen primer, kakšen mora biti dober limuzinski kombi.
Dušan Lukič
Foto Aleš Pavletič
Prodaja: | Citroën Slovenija |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 35.236,19 € |
Cena testnega modela: | 37.422,80 € |
Moč: | 150kW (204 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 11,0 s |
Največja hitrost: | 205 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 11,5l/100km |
Motor: | 6-valjni - 4-taktni - V-60° - bencinski - gibna prostornina 2946 cm3 - največja moč 150 kW (204 KM) pri 6000 vrt/min - največji navor 285 Nm pri 3750 vrt/min |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi - 4-stopenjski samodejni menjalnik - gume 215/60 R 16 H (Michelin Pilot HX) |
Zmogljivost: | največja hitrost 205 km/h - pospešek 0-100 km/h 11,0 s - poraba goriva (ECE) 15,8/9,0/11,5 l/100 km |
Mase: | prazno vozilo 1762 kg - dovoljena skupna masa 2560 kg |
Zunanje mere: | dolžina 4727 mm - širina 1854 mm - višina 1752 mm - prtljažnik 330-2948 l - posoda za gorivo 80 l |
T = 11 °C / p = 1017 mbar / rel. vl. = 57 % / Stanje kilometrskega števca: 6294 km | |
Pospešek 0-100km: | 11,1s |
---|---|
402m z mesta: | 17,9s ( 128km/h) |
1000m z mesta: | 32,6s ( 163km/h) |
Največja hitrost: | 205km/h (D) |
poraba na testu: | 13,7 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 40,5m |
AM meja: | 43m |