Se spominjate testa Logana MCV v črni obleki, ki je bil objavljen v prvi avgustovski številki? Sandero Black Line je iz iste serije.
Medtem ko smo pri Loganu na ves glas hvalili uporabnost, bomo pri Sanderu prikupnost. S črno obleko je kljub plastičnim pokrovom na kolesih prav lep avtomobil, ki ga kupiš, ker ti je všeč, ne pa zgolj zato, ker je poceni. Pa še drag ni, čeprav smo pogrešali več varnostne opreme.
Black Line pomeni, da je zunanjost črna, da so v notranjosti kromirani dodatki (v resnici so le iz svetle plastike), da ima osrednjo ključavnico (upravljanje s ključem), štirikrat pomične električne šipe, radio s CD-predvajalnikom (MP3, priključek AUX! ) z obvolanskimi komandami in boljše prevleke sedežev. Ročna klimatska naprava je serijska, prav tako ABS, na žalost pa ima črni Sandero le eno varnostno blazino. Zato svetujemo, da tej ceni dodate še 110 evrov vsaj za sovoznikovo varnostno blazino, če vam je mar za zdravje partnerice ali prijatelja.
Bencinski 1, 6-litrski motor in ročni menjalnik sta boljša dela avtomobila, saj družno povsem spodobno premikata črnega elegantneža. Res je, da zaradi zgolj petih stopenj prenosa motor postane malce glasen pri večji hitrosti, a se zato oddolži z mirnostjo in uglajenostjo pri zmerni desni nogi. Menjalnik tako mehko prehaja iz prestave v prestavo, da ga je pravi užitek upravljati, moteče je bilo le občasno upiranje pretikanju za vzvratno vožnjo. Zaradi po višini nastavljivega sedeža in volanskega obroča boste tako visoki kot tisti malo manj visoki odlično sledili dogajanju na cestišču, kar je dobrodošlo predvsem v mestni džungli. Umirjena vožnja bo vselej prijetna, dinamično odpeljani ovinki pa ne preveč. Če bi želeli več, bi morali zamenjati vsaj gume ter otrditi podvozje.
Zanimivo pa je, da smo pri črnem Sanderu opazili isto napako kot pri Loganu MCV Black Line: prekinjanje enega od zvočnikov. Serijska napaka? Mogoče. A življenje v črnem ne pomeni žalovanja, ampak eleganco. Tudi pri Sanderu.
Aljoša Mrak, foto: Saša Kapetanovič
Prodaja: | Renault Nissan Slovenija d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 9.130 € |
Cena testnega modela: | 9.810 € |
Moč: | 64kW (87 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 11,5 s |
Največja hitrost: | 174 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 7,0l/100km |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – bencinski – gibna prostornina 1.598 cm? – največja moč 64 kW (87 KM) pri 5.500/min – največji navor 128 Nm pri 3.000/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 185/65 R 15 T (Continental ContiEcoContact3). |
Zmogljivost: | največja hitrost 174 km/h – pospešek 0–100 km/h 11,5 s – poraba goriva (ECE) 9,7/5,4/7,0 l/100 km, izpust CO2 165 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.111 kg – dovoljena skupna masa 1.536 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.020 mm – širina 1.746 mm – višina 1.534 mm – medosna razdalja 2.590 mm. |
Notranje mere: | posoda za gorivo 50 l. |
Prtljažnik: | 320–1.200 l |
T = 27 °C / p = 1.051 mbar / rel. vl. = 41 % / Stanje kilometrskega števca: 14.376 km | |
Pospešek 0-100km: | 12,9s |
---|---|
402m z mesta: | 18,7s ( 121km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 14,8s |
Prožnost 80-120km/h: | 23,0s |
Največja hitrost: | 174km/h (V.) |
poraba na testu: | 7,6 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 43,5m |
AM meja: | 42m |
-
Če bi lahko doplačali vsaj še za stranski varnostni blazini in stabilnostni ESP, bi za Sandera Black Line dvignili palec v odobravanje, tako pa ostane malce slabega vtisa.