Kratki test: Hyundai i10 N-Line (2020)Mestna srajca

Prosto po Slovarju slovenskih frazemov so z mestno srajco nekdaj šaljivo in malce zbadljivo predvsem na podeželju označevali meščane. Seveda predvsem zato, ker niso bili vešči fizičnega dela, so bili pa zato vedno bolj ali manj urejenega videza.

Mestna srajca (foto: Uroš Modlic) Uroš Modlic
15. 12. 2020

Podobno pa lahko trdim tudi za i10 N-Line. In s tem ne mislim nič slabega! Včasih pač ni potrebe po tem, da je avtomobil, čeprav je oblikovan nekoliko bolj dinamično, dejansko tudi športnik, mar ne? No, nekaj malega odstopanja i10 N-Line na motornem področju v primerjavi s klasičnimi izvedbami vseeno prinaša. Le v tem paketu opreme je namreč mogoče naročiti najmočnejši litrski motor z močjo 100 'konjev', zato najprej nekaj besed o njem. Če bi ga moral oceniti po šolsko, bi mu namenil oceno prav dobro.

Motor se namreč odlično obnese v mestu, saj ponuja dovolj navora že pri nizkih vrtljajih, prožnost je zavidljiva, medtem ko mu priganjanje v višje vrtljaje ne diši najbolj. Hkrati dobro sodeluje z natančnim (in dovolj hitrim) menjalnikom, pri katerem je inženirjem uspelo doseči idealno razmerje med že omenjeno živahnostjo in učinkovitostjo. Ob (le) petih prestavah jim je namreč poleg zadostne mestne dinamike uspelo doseči tudi to, da mali motor pod pokrovom tudi na avtocesti pri hitrosti 130 kilometrov na uro še vedno doseže le približno 3.000 vrtljajev na minuto.

Vseeno pa se tam ne počuti najbolje, na kar nakazuje s porabo, ki hitro preseže tudi 7 litrov na 100 kilometrov, in pa zgolj povprečno smerno stabilnostjo. Tudi poraba 5,8 litra na normnem krogu in ob idealnih pogojih (prazna in suha cesta) ni ravno vzorna. Motor spada med glasnejše, vseeno pa je hrup po mojem mnenju še vedno povsem v mejah normale in primeren naravi avtomobila.

In koliko pri Hyundaiu zahtevajo za takšen paket dodatkov? 750 evrov za zmogljivejši motor ter 1.200 evrov za kopico optičnih in tehničnih dodatkov N-Line – tudi 14-palčne diskaste zavore pod novimi 16-palčnimi platišči ter nekaj čvrstejše vzmeti in blažilnike. Brez skrbi, udobje je še vedno atribut tega modela in tega niso pokvarili, saj je nekaj čvrstosti čutiti le na izrazitejših grbinah, zato pa malček zdaj bolj voljno zdrsne v zavoj.

Zdi se korektna ponudba, pri čemer so med nastajanjem tega besedila pri zastopniku ponujali še 50-odstotni popust. Veliko vsebine torej za relativno spodoben znesek, ki vam bo pomagal, da boste v mestu postali nekoliko bolj opaženi. Če si tega seveda želite.

Hyundai i10 N-Line (2020)

Osnovni podatki

Prodaja: Hyundai Avto Trade d.o.o.
Cena testnega modela: 15.980 €
Cena osnovnega modela s popusti: 13.690 €
Cena testnega modela s popusti: 15.980 €
Moč: 73,5kW (100 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 10,5 s
Največja hitrost: 185 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,8l/100km

Stroški (v enem letu)

Obvezno zavarovanje: 421 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 727 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 3-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 998 cm3 – največja moč 73.5 kW (100 KM) pri 4.500/min – največji navor 172 Nm pri 1.500–4.000/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik.
Zmogljivost: največja hitrost 185 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,5 s – kombinirana povprečna poraba goriva (NEDC) 4,8 l/100 km, izpust CO2 105 g/km.. 
Mase: prazno vozilo 1.024 kg – dovoljena skupna masa 1.470 kg.
Zunanje mere: dolžina 3.675 mm – širina 1.680 mm – višina 1.483 mm – medosna razdalja 2.425 mm – posoda za gorivo 36 l.
Prtljažnik: 252–1.050 l
Hvalimo in grajamo
Sodelovanje motorja in menjalnika
Videz
Prostornost v prvi vrsti
Poraba
Piš vetra okrog vetrobranskega stekla pri višjih hitrostih
Info-zabavni sistem nima stikala za dostop do telefona