Kratki test: Renault Clio 1.2 TCE I feel Slovenia

Ima vse, kar imajo veliki? Danes je ta razkorak do 'velikih' še nekoliko večji, zato težko prikimamo temu slavnemu sloganu. A vseeno, Slovenci imamo Renault Clio še zmeraj za svojega.

Ker se je proizvodnja Clia vrnila v Novo mesto, so se pri Renaultu odločili počastiti to priložnost in Slovencem pripraviti deželni paket opreme, zapakiran v omejeno serijo, imenovano po sloganu, ki ga je Slovenija uradno uporablja za promocijo države.

O Cliovih novostih, ki je v aktualni obliki na trgu že šesto leto, se težko razpišemo, lahko pa omenimo, kaj omenjeni paket prinaša. Sodobnih asistenčnih sistemov, ki počasi postajajo stalnica tudi v Cliovem razredu, tu ne boste našli, je pa avtomobil dobro založen z opremo, ki lajša vsakodnevno premagovanje kilometrov.

Oprema I feel Slovenia sloni na paketu Intens, kar pomeni, da prinaša bombončke, kot so sprednje in zadnje LED-luči, samodejna klimatska naprava, kartica za prostoročno telefoniranje, parkirna tipala, vzvratna kamera, informativno-zabavni sistem z navigacijsko napravo ter paleta kovinskih barv, ki so pri omenjenem paketu na voljo brez doplačila. Morda smo nekoliko pogrešali bolj izstopajočo zaznavo omenjenega paketa, saj ga izdaja le majhen emblem na zadku vozila.

Tak Clio je na voljo s petimi različnimi motorji, testnega pa je poganjal 1,2-litrski štirivaljnik z močjo 120 'konjev'. V trendu trivaljnikov je prav pomirjujoče voziti se s tako motoriziranim Cliom, ki se izkaže z mirnim tekom, tihim delovanjem in zglednimi zmogljivostmi. S porabo 6,9 litra na 100 kilometrov na našem normnem krogu ga težko označimo za varčneža, a tudi če boste močno preganjali teh 120 'konjev', vas ne bo oskubil za več kot dodaten liter.

Preberite še:

Kratki test: Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy Akrapovič Edition

Kratki test: Renault Clio Intens Energy dCi 110

Primerjalni test manjših družinskih avtomobilov: Citroën C3, Ford Fiesta, Kia Rio, Nissan Micra, Renault Clio, Seat Ibiza, Suzuki Swift

Test: Renault Captur - Outdoor Energy dCi 110

Test: Nissan Micra 0.9 IG-T Tekna

Osnovni podatki
Cena testnega modela: 18.990 €
Cena osnovnega modela s popusti: 17.540 €
Cena testnega modela s popusti: 16.790 €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 535 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.061 €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.197 cm3 – največja moč 87 kW (120 KM) pri 5.500/min – največji navor 205 Nm pri 2.000/min
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/45 R 17 V (Michelin Primacy 3)
Zmogljivost: največja hitrost 199 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,0 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,3 l/100 km, izpust CO2 118 g/km
Mase: prazno vozilo 1.090 kg – dovoljena skupna masa 1.659 kg
Zunanje mere: dolžina 4.062 mm – širina 1.945 mm – višina 1.448 mm – medosna razdalja 2.589 mm – posoda za gorivo 45 l
Prtljažnik: 300–1.146 l
Naše meritve
Okoliščine meritev: T = 13 °C / p = 1.063 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 1.702 km
Pospešek 0-100km: 10,5s
402m z mesta: 17,4s ( 133km/h)
Prožnost 50-90km/h: 6,7/10,8s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 10,5/13,4s (V./VI.)
poraba na testu: 9,6 l/100km
Poraba goriva na normnem krogu: 5,9 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 36,6m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 62dB
Ocena
  • Morda želijo pri Renaultu s sloganom I feel Slovenia pridobiti kakšnega patriotsko naravnanega kupca, z naborom opreme v istoimenskem paketu pa bodo zagotovo dobili kakšnega racionalno usmerjenega

Hvalimo in grajamo
nabor opreme
delovanje motorja
cena
neprepoznavnost omejene serije