Ima vse, kar imajo veliki? Danes je ta razkorak do 'velikih' še nekoliko večji, zato težko prikimamo temu slavnemu sloganu. A vseeno, Slovenci imamo Renault Clio še zmeraj za svojega.
Ker se je proizvodnja Clia vrnila v Novo mesto, so se pri Renaultu odločili počastiti to priložnost in Slovencem pripraviti deželni paket opreme, zapakiran v omejeno serijo, imenovano po sloganu, ki ga je Slovenija uradno uporablja za promocijo države.
O Cliovih novostih, ki je v aktualni obliki na trgu že šesto leto, se težko razpišemo, lahko pa omenimo, kaj omenjeni paket prinaša. Sodobnih asistenčnih sistemov, ki počasi postajajo stalnica tudi v Cliovem razredu, tu ne boste našli, je pa avtomobil dobro založen z opremo, ki lajša vsakodnevno premagovanje kilometrov.
Oprema I feel Slovenia sloni na paketu Intens, kar pomeni, da prinaša bombončke, kot so sprednje in zadnje LED-luči, samodejna klimatska naprava, kartica za prostoročno telefoniranje, parkirna tipala, vzvratna kamera, informativno-zabavni sistem z navigacijsko napravo ter paleta kovinskih barv, ki so pri omenjenem paketu na voljo brez doplačila. Morda smo nekoliko pogrešali bolj izstopajočo zaznavo omenjenega paketa, saj ga izdaja le majhen emblem na zadku vozila.
Tak Clio je na voljo s petimi različnimi motorji, testnega pa je poganjal 1,2-litrski štirivaljnik z močjo 120 'konjev'. V trendu trivaljnikov je prav pomirjujoče voziti se s tako motoriziranim Cliom, ki se izkaže z mirnim tekom, tihim delovanjem in zglednimi zmogljivostmi. S porabo 6,9 litra na 100 kilometrov na našem normnem krogu ga težko označimo za varčneža, a tudi če boste močno preganjali teh 120 'konjev', vas ne bo oskubil za več kot dodaten liter.
Preberite še:
Kratki test: Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy Akrapovič Edition
Kratki test: Renault Clio Intens Energy dCi 110
Test: Renault Captur - Outdoor Energy dCi 110
Test: Nissan Micra 0.9 IG-T Tekna
Cena testnega modela: | 18.990 € |
---|---|
Cena osnovnega modela s popusti: | 17.540 € |
Cena testnega modela s popusti: | 16.790 € |
Obvezno zavarovanje: | 535 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.061 € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.197 cm3 – največja moč 87 kW (120 KM) pri 5.500/min – največji navor 205 Nm pri 2.000/min |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/45 R 17 V (Michelin Primacy 3) |
Zmogljivost: | največja hitrost 199 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,0 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,3 l/100 km, izpust CO2 118 g/km |
Mase: | prazno vozilo 1.090 kg – dovoljena skupna masa 1.659 kg |
Zunanje mere: | dolžina 4.062 mm – širina 1.945 mm – višina 1.448 mm – medosna razdalja 2.589 mm – posoda za gorivo 45 l |
Prtljažnik: | 300–1.146 l |
Okoliščine meritev: T = 13 °C / p = 1.063 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 1.702 km | |
Pospešek 0-100km: | 10,5s |
---|---|
402m z mesta: | 17,4s ( 133km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 6,7/10,8s (IV./V.) |
Prožnost 80-120km/h: | 10,5/13,4s (V./VI.) |
poraba na testu: | 9,6 l/100km |
Poraba goriva na normnem krogu: | 5,9 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 36,6m |
AM meja: | 40m |
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi | 62dB |
-
Morda želijo pri Renaultu s sloganom I feel Slovenia pridobiti kakšnega patriotsko naravnanega kupca, z naborom opreme v istoimenskem paketu pa bodo zagotovo dobili kakšnega racionalno usmerjenega