Ko nekomu poskušamo razložiti, naslednik katerega modela je zdajšnji BMW serije 6 Gran Turismo, je dovolj, da zgolj omenimo besedno zvezo 'grdi raček' med BMW-ji.
Najbrž se je tudi vam posvetilo, da je BMW serije 6 Gran Turismo pravzaprav naslednik 'petice' GT. Tako je, tistega, ki se ni ravno proslavil s svojo obliko. A vsi, ki so mu dali priložnost, bodo zagotovo našli veliko dobrih besed zanj. Sprememba imena pravzaprav nakazuje BMW-jevo usmeritev razvrščanja posebnih izvedenk za eno številko višje, kot pa je razred, h kateremu dejansko pripada.
Toda nova serija 6 GT mersko ni ostala na ravni 'petice', temveč je zrasla za slabih devet centimetrov. Zahvaljujoč temu ter nekoliko drugačni razporeditvi v notranjosti je prostorsko največ pridobil prtljažnik, ki je bogatejši za 110 litrov in jih zdaj ponuja 610, ob podrtih zadnjih sedežih pa kar 1.800. Kljub nekoliko nižji, lepši, bolj kupejevski liniji ostaja prostornost na zadnjih sedežih največji atribut tega avtomobila.
Notranjost in voznikovo delovno okolje ne prinašata velikih sprememb, saj je vse skupaj povzeto iz petice, vključujoč iDrive večopravilni sistem kot tudi 10,25-palčni zaslon, ki je občutljiv za dotik ter odziven na geste rok. Da bi samo našteli vse asistenčne sisteme, ki so vgrajeni v tega GT-ja, bi potrebovali še kakšno stran več v reviji, a verjemite, da zna marsikaj. Tudi parkirati v garažo, medtem ko ga vi upravljate od zunaj s ključem.
V nasprotju s skoraj bizarnim seznamom dodatne opreme je bil testni 630d bolj smotrna izbira, kar se tiče motorne ponudbe. Trilitrski turbodizel mogoče ni ravno v trendu s trenutnim dogajanjem glede napovedanih omejitev v Nemčiji, a motor kot tak odlično služi tovrstnemu avtu. 265 'konjev' poskrbi, da ta precej težka kombilimuzina do stotice poskoči v le šestih sekundah, medtem ko je za suvereno obvladovanje zadolžen xDrive. Osemstopenjski Steptronic je le še pika na i, da se boste v tem avtu počutili udobno, varno in gosposko.
Preberite še:
Kratki test: BMW 530d xDrive Touring
Na kratko: BMW 760 Li xDrive/M240i/M6 Gran Coupé
Na kratko: BMW 530e iPerformance - hibrid je lahko boljša izbira od dizla
Cena osnovnega modela: | 79.550 € |
---|---|
Cena testnega modela: | 119.756 € |
Obvezno zavarovanje: | 1.099 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 2.355 € |
Motor: | 6-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 2.993 cm3 – največja moč 195 kW (265 KM) pri 4.000/min – največji navor 620 Nm pri 2.000-2.500/min |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja vsa štiri kolesa – 8-stopenjski samodejni menjalnik |
Zmogljivost: | največja hitrost 250 km/h – pospešek 0–100 km/h 6,0 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,5 l/100 km, izpust CO2 144 g/km |
Mase: | prazno vozilo 1.825 kg – dovoljena skupna masa 2.510 kg |
Zunanje mere: | dolžina 5.091 mm – širina 1.902 mm – višina 1.540 mm – medosna razdalja 3.070 mm – posoda za gorivo 66 l |
Prtljažnik: | 610–1.800 l |