Skoraj vrh ponudbe Qashqaiev je tale testni primerek. Natančneje: cenovno je stopničko pod vrhom.
Pri Qashqaiu lahko sežete le še stopničko višje, po opremi Premium, ki vključuje še usnjeno blazinjenje, navigacijo in ksenonske žaromete. A po tem ni nobene potrebe – Tekna Pack namreč vsebuje vse, kar (tudi zahtevnejši) voznik potrebuje. Od sistema za pomoč pri parkiranju do radia z izmenjevalnikom CD-jev, inteligentni ključ, tempomat, seveda vso varnostno elektroniko in varnostne blazine.
In ker je tudi motor pravzaprav vrh ponudbe v Qashqaiu – bencinski štirivaljnik je sicer enako močan, zmore pa manj navora in je (predvsem zaradi precejšnje čelne površine) bolj požrešen in nič kaj tišji – bi si človek zaželel le še menjalniško avtomatiko. A zanjo pri Nissanu zahtevajo (malo nerazumljivih in mnogo previsokih) 1.450 evrov, kar ceno avtomobila dvigne prek 30 tisočakov.
To pa, roko na srce, za skoraj povsem navaden družinski avto (po uporabnosti) s štirikolesnim pogonom ni majhna številka – za tak denar dobite dobro motoriziran in dobro opremljen limuzinski kombi enega avtomobilskega razreda višje.
Zato se je (tudi tukaj) treba odločiti: vam več pomeni štirikolesni pogon in 'terenski' videz ali pa večji avto z manj opreme? Ste radi med prvimi na vasi ali med zadnjimi v mestu?
Dušan Lukič, foto:? Aleš Pavletič
Prodaja: | Renault Nissan Slovenija d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 28.420 € |
Cena testnega modela: | 28.880 € |
Moč: | 110kW (150 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 10,9 s |
Največja hitrost: | 190 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 6,9l/100km |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.994 cm? – največja moč 110 kW (150 KM) pri 4.000/min – največji navor 320 Nm pri 2.000/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja vsa štiri kolesa – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/60 R 17 W (Bridgestone Dueler H/P). |
Zmogljivost: | največja hitrost 190 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,9 s – poraba goriva (ECE) 8,7/5,9/6,9 l/100 km. |
Mase: | prazno vozilo 1.582 kg – dovoljena skupna masa 2.085 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.315 mm – širina 1.780 mm – višina 1.615 mm – posoda za gorivo 65 l. |
Prtljažnik: | 350–1.510 l |
T = 27 °C / p = 1.190 mbar / rel. vl. = 34 % / Stanje kilometrskega števca: 5.759 km | |
Pospešek 0-100km: | 10,5s |
---|---|
402m z mesta: | 17,5s ( 130km/h) |
1000m z mesta: | 31,9s ( 165km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 7,2/12,6s |
Prožnost 80-120km/h: | 9,6/13,5s |
Največja hitrost: | 190km/h (VI.) |
poraba na testu: | 9,8 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 39,8m |
AM meja: | 40m |
-
Qashqai je, konec koncev, povsem navaden družinski avto 'Golfovega' segmenta. Štirikolesni pogon in videz sta za nekatere plus, za druge minus. Prvih cena zato ne zmoti, drugi pač izberejo kaj drugega.