Renault Kangoo 1.5 dCi Privilege

8. 1. 2004 | Peter Kavčič
Deli

Kako kupujete avto, je seveda odvisno predvsem od vas in vaših zahtev ter kriterijev, no, in seveda od finančnih zmožnosti. Če ste med tistimi, ki iščejo družinski avto za relativno malo denarja, s precej udobja, varnosti in veliko prostora, predlagamo enega od malih večnamenskih kombijev.

Pri nas je med bolj priljubljenimi v tem razredu Renault Kangoo, ki smo ga vzljubili zaradi prijazne zunanjosti, obilice prostora, sprejemljive cene in prilagodljivosti potrebam mladih družin. Sedaj že nekoliko prenovljeni Kangoo (maska, pokrov motorja, motorna paleta) naj bi bil duhovni naslednik legendarne »Katrce«. To v marsičem tudi je. Prijazne, nekoliko nasmejane luči, bolj škatlasta kot obla oblika karoserije in oskubljena notranjost so stvari, ki jih najprej opazimo.

Seveda pa taka oblika avtomobila pomeni, da boste vanj stlačili veliko prtljage. Brez težav v njem peljete par koles, omaro in podobno. V osnovi prtljažnik meri 656 litrov, ob podrtih klopeh (deljiva po tretjini) pa kar 2600 litrov.

Z udobjem potnikov ne skopari, saj je sedenje udobno tako spredaj kot zadaj. Tudi tisti bolj košarkaške postave se ne bodo pritoževali. Motita le precej tovornjaški občutek za položnim volanom in skopo oblazinjena notranjost.

Trda plastika ne skriva, da je avto namenjen tudi (ali predvsem) podjetjem za hitro dostavo, vodoinstalaterjem, pleskarjem in podobnim, ki znajo ceniti, da ne poškodujejo notranjosti ob vsaki manjši nerodnosti. Res pa je, da materiali v notranjosti avtomobila omogočajo hitro in enostavno čiščenje, kar bodo cenili vsi, ki prevažajo nadebudne malčke.

Ob družinski usmerjenosti avtomobila bi lahko pri Renaultu poskrbeli tudi za takšno malenkost, kot je izklop sovoznikove varnostne blazine s ključem. To konkurenca ponuja, prav tako več avtomobilskega udobja.

Po motorni plati je Kangoo med boljšimi, saj ponuja bogato paleto motorjev. Izmed vseh je po zmogljivostih in primernosti najbolj zanimiv prav 1.5 dCi. Porabi skromnih 6, 5 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov, po zmogljivostih pa povsem zadovolji potrebe družinskega popotovanja.

Z 82 KM pod motornim pokrovom zagotavlja 185 Nm navora in pospeške od 0 do 100 km/h v 14, 8 sekunde. Dovolj za mestno vožnjo kot tudi družinski izlet s kupom prtljage in petimi potniki. Trenutno si bolj idealnega motorja v tem avtomobilu ne predstavljamo.

Ko bi bila še cena prijaznejša, bi si upali zapisati, da je to idealen Kangoo, tako pa za skoraj 3, 6 milijona težko govorimo o idealnem razmerju med ponujenim avtomobilom in ceno.

Peter Kavčič

Foto Aleš Pavletič

Osnovni podatki
Prodaja: Renault Nissan Slovenija d.o.o.
Cena osnovnega modela: 14.200,47 €
Cena testnega modela: 14.978,30 €
Moč: 60kW (82 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 12,5 s
Največja hitrost: 155 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 5,3l/100km
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - dizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 1461 cm3 - največja moč 60 kW (82 KM) pri 4250/min - največji navor 185 Nm pri 1750/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 175/65 R 14 T (Continental ContiEcoContact EP).
Zmogljivost: največja hitrost 155 km/h - pospešek 0-100 km/h 12,5 s - poraba goriva (ECE) 6,4/4,6/5,3 l/100 km.
Mase: prazno vozilo 1095 kg - dovoljena skupna masa 1630 kg.
Zunanje mere: dolžina 3995 mm - širina 1663 mm - višina 1827 mm
Prtljažnik: prtljažnik 656-2600 l - posoda za gorivo 50 l
Naše meritve
T = 74 °C / p = 1027 mbar / rel. vl. = 74 % / Stanje kilometrskega števca: 12437 km
Pospešek 0-100km: 14,0s
402m z mesta: 19,1s ( 112km/h)
1000m z mesta: 36,5s ( 137km/h)
Prožnost 50-90km/h: 9,6 (IV.)s
Prožnost 80-120km/h: 13,5 (V.)s
Največja hitrost: 150km/h (V.)
poraba na testu: 6,5 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 42,2m
AM meja: 45m
Hvalimo in grajamo
vozne lastnosti
zmogljivosti
poraba
motor
prostornost
cena
dostavniška notranjost