Talisman, Renaultova največja limuzina, seveda ni nastal s slovenskimi kupci v mislih – je pa res, da so pri njegovem snovanju imeli v mislih zelo soroden, nemški trg.
ato seveda ni presenetljivo, da po eni strani takšen Talisman pri nas ni ravno prodajna uspešnica (Slovenija vendarle ni trg za limuzine), a po drugi strani mu skupno gledano prodajno sploh ne gre slabo. Zasluženo, saj smo že na testu pred dvema letoma, ko smo preizkusili predhodnika najbolje motorizirane bencinske različice, našli veliko dobrih točk.
Novi, 1,8-litrski turbobencinec se je v nosu Talismana znašel zaradi okoljskih zahtev. V osnovi gre za enak motor, kot ga najdete v novem Meganu R.S., a seveda je njegova elektronika prirejena sicer še vedno zelo zmogljivemu, a bolj uglajenemu in varčnemu delovanju, zato ima ’samo’ 225 ’konjev’, kar pa je še vedno 25 več od predhodnika. A kljub večji moči je manj žejen (tudi pri večjih hitrostih), veliko bolj mirnega teka, dovolj tih (razen ko voznik s športnimi nastavitvami sistema Multi Sense zaukaže športen zvok motorja) in nasploh opazen napredek v primerjavi s predhodnikom. Škoda, da tega ne moremo zapisati tudi za dvosklopčni menjalnik EDC: zaslužil bi si še nekaj več uglajenosti, predvsem pri speljevanju, ko zna cukniti. A širše gledano ne odstopa dosti od razrednega povprečja.
In če Talisman ob novem motorju še vedno navdušuje z dobro vozno dinamiko (tudi po zaslugi štirikolesnega krmiljenja 4Control), združeno (spet: zaradi nastavljivosti sistema voznih profilov Multi Sense) z dobrim udobjem na dolgih poteh, moramo minus pripisati digitalizaciji oziroma info-zabavnemu sistemu. Ta je počasen, zatikajoč in nasploh preveč neugleden za avto tega razreda, vpliva pa tudi na čisto vozne sisteme: ni si recimo želel zapomniti, v katerem voznem načinu naj bo avto ob zagonu.
Zato bomo tudi tokrat zapisali: tak Talisman je tehnično in vozno dober avto, ki zna s prostornostjo in udobjem dobro poskrbeti za potnike, a ga na cedilu pusti digitalizacija. In to je v takšni prestižni različici, kot je Initiale Paris testnega Talismana, še toliko bolj očitno.
Prodaja: | Renault Nissan Slovenija d.o.o. |
---|---|
Cena testnega modela: | 38.590 EUR € |
Cena osnovnega modela s popusti: | 36.990 EUR € |
Cena testnega modela s popusti: | 35.690 EUR € |
Moč: | 165kW (225 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 7,4 s s |
Največja hitrost: | 240 km/h km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 7,2 l/100 kml/100km |
Obvezno zavarovanje: | 608 EUR € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.460 EUR € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.798 cm3 – največja moč 165 kW (225 KM) pri 5.500/min – največji navor 300 Nm pri 2.000/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko. |
Zmogljivost: | največja hitrost 240 km/h – pospešek 0–100 km/h 7,4 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 7,2 l/100 km, izpust CO2 164 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.487 kg – dovoljena skupna masa 2.064 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.894 mm – širina 1.868 mm – višina 1.463 mm – medosna razdalja 2.808 mm – posoda za gorivo 51 l. |
Prtljažnik: | 608–1.022 l |
-
Skladne oblike poslovne limuzine. Brez drame in brez motečih elementov.