Štirivratni kupeji so mi v zadnjih letih prirasli k srcu, saj se mi zdi, da odlično združujejo uporabnost limuzin z eleganco kupejev, hkrati pa v veliko primerih omogočajo tudi nekoliko bolj dinamično vožnjo.
A BMW serije 6 GT ni tak. Ne nazadnje niti ne more biti. S skoraj 5,09 metra dolžine (meri približno toliko kot aktualna serija 7) je jasno, da gre za vozilo, ki kar kliče po dolgih in širokih (nemških) avtocestah. Odkrito priznam, da bi bila pot na septembrski avtomobilski salon IAA le težko bolj prijetna, če bi jo opravil v katerem drugem avtomobilu.
V prvi vrsti je za to poskrbel pogon. Trilitrski dizelski šestvaljnik namreč ob (skorajda) mogočni zvočni kulisi (ki postane še posebej izrazita, ko med vožnjo pritisnem tipko Sport in menjalnik prestavi nižje, izpuh pa izgubi nekaj dušilne moči) ponuja zdravih 286 »konjev« (210 kilovatov) moči. In če običajno menim, da so motorji z dna ponudbe nekega modela večinoma preslabotni, pri 630d to res ne drži.
Tu pa sta nato še prilagodljivo blaženje ter štirikolesni pogon, ki sta zagotavljala odlično lego in stabilnost, vse dokler pri večjih hitrostih nisem naletel na serijo krajših prečnih grbin. A upam si reči, da bi imela tudi večina manjših in lažjih avtomobilov tedaj verjetno še več težav.
Napis Luxury Line na pragovih avtomobila napoveduje veliko in prinese prav toliko. Voznikov sedež (delno so električno pomični tudi zadnji) je namreč mogoče z elektriko nastavljati v bolj ali manj vse smeri, tudi tiste, na katere morda ne bi pomislil. Ob tem si je avtomobil sposoben zapomniti voznikove preference, zato mi je takoj ob zagonu vključil tudi zračenje sedežev, za masažo sedežev pa sem moral poskrbeti sam (na tej točki se počutim že nekoliko razvajenega).
Čeprav gre za velik avtomobil, s katerim sem se 'kregal' le, ko sem ga želel nekoliko bolj dinamično zapeljati skozi ostre, zaprte zavoje avstrijske strani mejnega prehoda Ljubelj – naj še enkrat spomnim na podatek o dolžini –, pa gre za vozilo, ki bo ob 12,8-metrskem obračalnem krogu še vedno relativno okretno tudi v mestu, zlasti po zaslugi dodatkov, kot so kamere za parkiranje, ki zadnjih nekaj centimetrov približajo sliko in celo sledijo smeri obračanja koles!
Nabor najbolj naprednih asistenčnih sistemov, s katerimi je opremljen, pa je ne nazadnje tako dolg, da bi kaj hitro potreboval še stran ali dve več, da bi jih zgolj naštel in na kratko opisal. Naj omenim le, da mi je upravljanje vozila naprej in nazaj s pametnim ključem, ko sem lahko stal ob vozilu, še kako pomagalo, ko sem se znašel na ozkih parkirnih mestih.
Prodaja: | BMW GROUP Slovenija |
---|---|
Cena testnega modela: | 109.583 € |
Cena osnovnega modela s popusti: | 74.950 € |
Cena testnega modela s popusti: | 109.583 € |
Moč: | 210kW (286 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 5,9 s |
Največja hitrost: | 250 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 6,9l/100km |
Obvezno zavarovanje: | 1.096 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.899 € |
Motor: | 6-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 2.993 cm3 – največja moč 210 kW (286 KM) pri 4.000/min – največji navor 650 Nm pri 1.500–2.500/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja vsa štiri kolesa – 8-stopenjski samodejni menjalnik. |
Zmogljivost: | največja hitrost 250 km/h – pospešek 0–100 km/h 5,9 s – kombinirana povprečna poraba goriva (WLTP) 6,0 l/100 km, izpust CO2 156 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.990 kg – dovoljena skupna masa 2.640 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 5.091 mm – širina 1.902 mm – višina 1.540 mm – medosna razdalja 3.070 mm – posoda za gorivo 66 l. |
Prtljažnik: | 570 l |
Poraba goriva na normnem krogu: | 6,0 l/100km |
---|