Andraž Zupančič

Avtomobili in dirkalniki, dve stvari okoli katerih se je vrtelo tudi otroštvo. Po poklicu inženir strojništva in novinar, kjer je kombiniral znanje z obeh področij, se je v svet formule 1 najprej podajal kot gledalec v začetku 80-ih.

Kot novinar dejaven od leta 1991, ena od prelomnic je bilo zloglasno leto 1994 ko je začel kot novinar obiskovati dirke formule 1. Jadral po celem svetu polnih 13 let, spoznaval zanimive ljudi z dirk in tudi ko so se potovanja končala, je ostal povezan s tem športom do današnjega dne. Ali za tipkovnico ali z mikrofonom v roki.

A ker se časi spreminjajo, se spreminja tudi svet okoli nas. Ljubezen do novinarstva in do dirk pa nikoli ne zamre. Njegov moto »če že nisi moj prijatelj, vsaj ne bodi moj sovražnik« danes velja verjetno še bolj kot kdaj koli prej.

Kako star je dejansko slovenski, vozni park? Odgovor ne preseneča …
Komentar Andraža Zupančiča - V F1 hočemo več Bearmanov (in še kakšnega Neweya)
Nersreča, poškodba, odrgnina ...? Kdo je kriv? Pomaga lahko video kamera v avtomobilu. Toda pazite - ne nujno!
Nova odmevna afera v motošportu? Zdaj je na tapeti prav najbolj vpliven človek v F1 ...
Formula 1: V Bahrajnu vse po starem, slišali smo celo Hornerja (ki je svoj ugled reševal z Geri Halliwell)
Formula 1: Horner ni kriv, a ga vseeno skrivajo. Zdaj javnost buri tudi skrivnostna elektronska pošta
Ljubitelji formule 1 bodite pozorni - letos bosta na sporedu kar dve dirki (in pol) v - soboto!
Formula 1: sezona je pred vrati, Red Bull pa že kaže zobe
Več nesreč in za spoznanje manj mrtvih (na naših cestah)
Formula 1: bo moral Christian Horner oditi zaradi neprimernega obnašanja?
Zeleni prehod, pa naj stane, kar hoče
Je to prestop desetletja v formuli 1?
Formula 1: Rdeča luč za Andrettija
Ali vam pred blokom gnije odslužen in uničen avto? Kam z njim ... in kako?
Ne podcenjujte hitrih in zahtevnih motornih sani