Janoš Pečnik

Ko je shodil, je nemudoma zlezel na voznikov sedež maminega avtomobila in tam počakal na vozniški izpit.

Ponudbe na trgu se je že v otroštvu naučil na pamet, kar mu pri matematiki ni pomagalo, je pa zato odraslim pametoval o avtomobilih, ki jih sploh še ni vozil.

Poklic avtomobilističnega novinarja je vedno dojemal preveč romantično, da bi se mu načrtno predal. A ko te neprestano srbi, se je pač treba popraskati.

Med avtomobilistične medije je zato vstopil skozi zadnja vrata - pod krinko specialista za digitalne tržne komunikacije. Kalil se je pri EVO magazinu, kjer je prestal tudi šolo urednikovanja.

Avtomobilistično novinarstvo mu je še vedno prej čast kot služba in za nagrado bo prej kot plačilo sprejel naslednji testni avtomobil.

Pri Tesli so nižje subvencije »nadomestili« z znižanjem cen, na nekaterih trgih tudi za okoli 20 odstotkov.
Mazda je presenetila vse. Ta dva avtomobila gresta dejansko v proizvodnjo
Test: Mercedes-Benz EQE SUV 500 4MATIC - Gmota električno gnanega udobja
Toyotini inženirji so zdaj prenovili kultni model
To je zmagovalec izbora Slovenski avto leta 2024!
Finale izbora Slovenski avto leta 2024
Reportaža: Renault Megane R.S. Ultime - Čao, sonček!
Nov znak, nov napis in nova vloga Golfa v prihodnosti.
Kaj nas novega čaka v letu 2024? To so glavne novosti
Rimac bi na Nürburgringu skoraj že izgubil rekord
Test: BMW X5 xDrive50e M Sport Pro - V najboljših letih
Range Rover je pred eno največjih prelomnic v zgodovini. Obeta se velika novost
Suzuki Swift pelje v novo generacijo. To so vse novosti!
Porsche je razkril delček novega Macana
Reportaža: Alpine A110 R - Delikatnost septembrskega jutra