Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Test: Citroën Ami - Korak naprej, korak nazaj
Popolnoma nov in drugačen kot smo pričakovali. Novi BMW R 1300 GS z najmočnejšim serijskim bokserjem.
Test: Vespa GTS 125 - Samo enkrat v življenju
Aprilia SR GT Replica - z grafiko zmagovalcev in športnimi...
Novost: Moto Guzzi ni pozabil na svojo dirkaško zgodovino - V7 Corsa
Še ena žepna raketa - Aprilia RS 457
BMW je prenovil in okrepil svoj srednji razred - razlike med 'brati' postale večje
BMW ConnectedRide Smartglass - novost, ki prihaja iz letalstva
Shoei Neotec 3 - z dvojno homologacijo in dodelanim dizajnom
Popolnoma novi KTM Duke 125 in 390 - pri KTM-u pravijo ''No Bullshit''
BMW K1600 GTL - serija 7 na dveh kolesih
Royal Enfield  - tehnološki preskok kot mu še nismo bili priča.
Test: Honda CB750 Hornet - Sršen ponovno bode
BMW - sistem za zaviranje v sili kmalu na motociklu
Ducati Monster 30 Anniversary - jubilejna serija ne bo zelo velika, bo pa zares posebna!