Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Rabljeni avto: Renault Twingo - Šele 30, pa že legenda!
Reportaža: Land Rover Defender Driving Experience - Življenje v blatu je lahko tudi lepo
BMW in Metzeler na 6.027 metrov višine
<p>Čeprav dobrih 23 tisočakov za tako nišni motocikel ni malo denarja, pa je M 1000 R v primerjavi s podobno opremljenimi tekmeci bistveno ugodnejši.</p>
Test: Ducati Scrambler Icon (2023)
Ducati Diavel for Bentley - 500 posebnih in 50 še bolj posebnih Diavelov
Suzukijeve novosti za leto 2024, ki jih ne bo mogoče spregledati
Arai RX-7V IOM TT 2024 - Aldo Drudi že petnajstič za dirko na otoku Man
Yamaha RayZR 125 - skuter, ki bo izstopal s tehniko in podobo
15 let od konca proizvodnje: naj živi Zastava Yugo, avto, ki ga je v ZDA povozil Hyundai Pony
Avto, ki je bil na Balkanu pomembnejši od praktično vsega
EICMA 2023: Vse Kawasakijjeve novosti za sezono 2024
<p>Poleg zelene postaja bela vse bolj značilna barva Kawasakija.</p>
Ducati Multistrada V4 Rally
Honda Transalp